Pratade med min pappas sambo...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Pratade med min pappas sambo...

    ....idag. Hon tyckte det var väldigt skönt att ÄNTLIGEN få sova utan öronproppar för det har hon inte gjort på 2,5 år

    "Man får ju så mycket eksem i hörselgångarna av dem"

    Farsan lär väl aldrig få åka tillbaka till henne igen efter denna nyvunna frihet

    Nu sover alla andra i huset här. Bara jag vaken. Varför är det så skönt att vara ensam vaken? Jag är jättetrött men kan liksom inte förmå mig att krypa ner i sängen, det är så luuuuungt och skönt här i köket
  2. 1
    Pratade med min pappas sambo... ....idag. Hon tyckte det var väldigt skönt att ÄNTLIGEN få sova utan öronproppar för det har hon inte gjort på 2,5 år

    "Man får ju så mycket eksem i hörselgångarna av dem"

    Farsan lär väl aldrig få åka tillbaka till henne igen efter denna nyvunna frihet

    Nu sover alla andra i huset här. Bara jag vaken. Varför är det så skönt att vara ensam vaken? Jag är jättetrött men kan liksom inte förmå mig att krypa ner i sängen, det är så luuuuungt och skönt här i köket
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Ja, det är skönt med lugnt hus... jag har försökt köra iväg maken med barnen ett par helger, men de förstår inte vinken
  4. 2
    Ja, det är skönt med lugnt hus... jag har försökt köra iväg maken med barnen ett par helger, men de förstår inte vinken
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    *S* undrar om han inser vidden av vad han har gått med på egentligen?!

    Jag vet inte varför det är så skönt, men jag älskar att vara vaken på nätterna... sen runt typ... ett på morgonen, då brukar jag få städdille och får mängder med energi som jag bra vill bränna med hjälp av dammsugaren osv. se hur bra det går när la familia ligger och slaggar med bara en dörr emellan... nä, just det så jag får aldrig städat så som jag vill... för på dagtid får jag aldrig de där städrycken...
  6. 3
    *S* undrar om han inser vidden av vad han har gått med på egentligen?!

    Jag vet inte varför det är så skönt, men jag älskar att vara vaken på nätterna... sen runt typ... ett på morgonen, då brukar jag få städdille och får mängder med energi som jag bra vill bränna med hjälp av dammsugaren osv. se hur bra det går när la familia ligger och slaggar med bara en dörr emellan... nä, just det så jag får aldrig städat så som jag vill... för på dagtid får jag aldrig de där städrycken...

Liknande trådar

  1. Idag pratade min sambo med sin chef
    By Frida m N, L, T & M in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 13:27
  2. Pappas??
    By h-e-l-o-s in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 07:03
  3. 50-års present till pappas sambo?
    By Jenny in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 12:58
  4. Pappas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 20:42
  5. Trött på pappas sambo
    By Dottern in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 19:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar