Jobbar alla?
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Jobbar alla?

    Har alla börjat jobba eller har vi någon lycklig själ som fortfarande får gå hemma och njuta?
    Jag började jobba 1 feb, men jag hade nog kunnat vara hemma lite till om jag kunnat
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Jobbar alla? Har alla börjat jobba eller har vi någon lycklig själ som fortfarande får gå hemma och njuta?
    Jag började jobba 1 feb, men jag hade nog kunnat vara hemma lite till om jag kunnat
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2

    Jag har inget jobb

    Jag har varit hemma sedan sommaren 2007 då jag blev arbetslös och sedan var jag föräldraledig med Savannah ett tag och nu är jag föräldraledig med Miranda, kommer att vara det fram till våren 2011 då mina dagar tar slut. Får se vad som händer sedan, skulle gärna vilja vara hemma längre.
  4. 2
    Jag har inget jobb Jag har varit hemma sedan sommaren 2007 då jag blev arbetslös och sedan var jag föräldraledig med Savannah ett tag och nu är jag föräldraledig med Miranda, kommer att vara det fram till våren 2011 då mina dagar tar slut. Får se vad som händer sedan, skulle gärna vilja vara hemma längre.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    japp men inte just idag
  6. 3
    japp men inte just idag
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    japp har jobbat sen augusti förra året och njuter av det. Både jag och Malaika skulle nog klättra på väggarna här hemma annars Och Malaika älskar sitt dagis. Nästan varje kväll måste vi räkna upp alla fröknarnas namn (på hennes avdelning och gärna på de andra tre avdelningarna också) och så många barn som jag kan komma ihåg namnet på innan hon somnar
  8. 4
    japp har jobbat sen augusti förra året och njuter av det. Både jag och Malaika skulle nog klättra på väggarna här hemma annars Och Malaika älskar sitt dagis. Nästan varje kväll måste vi räkna upp alla fröknarnas namn (på hennes avdelning och gärna på de andra tre avdelningarna också) och så många barn som jag kan komma ihåg namnet på innan hon somnar
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Jodå, jag jobbar. Fast jag skulle mycket hellre vara hemma, kan jag lugnt säga. Saknar ingrid mycket på dagarna och undrar ibland om vi gjorde rätt som inte planerade två års ledighet. Det var för att storasyster var o-nöjd väldigt fort tror jag, men Ingrid är helt annorlunda. Jag tror hon skulle ha varit gladare över att vara hemma längre. Nu gillar hon dagis också, så det är ingen fara, men hon är ju så liten min lilla bebis... :-)
  10. 5
    Jodå, jag jobbar. Fast jag skulle mycket hellre vara hemma, kan jag lugnt säga. Saknar ingrid mycket på dagarna och undrar ibland om vi gjorde rätt som inte planerade två års ledighet. Det var för att storasyster var o-nöjd väldigt fort tror jag, men Ingrid är helt annorlunda. Jag tror hon skulle ha varit gladare över att vara hemma längre. Nu gillar hon dagis också, så det är ingen fara, men hon är ju så liten min lilla bebis... :-)

Liknande trådar

  1. Jobbar alla nu??
    By Triss in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 15:47
  2. Alla som jobbar och alla som äger
    By -magnolia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 20:24
  3. Jobbar alla??
    By ~~ Saasva ~~ in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 19:00
  4. Vad jobbar alla med?
    By Skuggan2008 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 12:12
  5. Vad jobbar alla med.... ??
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar