Cykelkärra
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Cykelkärra

    Någon som använder cykelkärra? Jag söker en som är säker, hyffsat lätt, för två barn. Gärna jogging/cykel kombo.
    Tips?!
  2. 1
    Cykelkärra Någon som använder cykelkärra? Jag söker en som är säker, hyffsat lätt, för två barn. Gärna jogging/cykel kombo.
    Tips?!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    vi köpte biltemas för ca tusenlappen för ett år sedan, flitigt använd och vi är supernöjda!
  4. 2
    vi köpte biltemas för ca tusenlappen för ett år sedan, flitigt använd och vi är supernöjda!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Vill också ha en med plats för två barn. Mitt enda krav utöver det är dock att det ska vara ligg (eller åtminstone bra viloläge) och det krånglar tyvärr till det. Har än så länge bara hittat Nordic cab som har det.
  6. 3
    Vill också ha en med plats för två barn. Mitt enda krav utöver det är dock att det ska vara ligg (eller åtminstone bra viloläge) och det krånglar tyvärr till det. Har än så länge bara hittat Nordic cab som har det.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Vi håller också på och klurar på om vi ska köpa en cykelkärra. Sambon har som ambition att när han blir föräldraledig nu i höst så ska han cykla till dagis med Ida. Då vore det ju bra med en som har lite viloläge eftersom lillebror garanterat kommer somna.
  8. 4
    Vi håller också på och klurar på om vi ska köpa en cykelkärra. Sambon har som ambition att när han blir föräldraledig nu i höst så ska han cykla till dagis med Ida. Då vore det ju bra med en som har lite viloläge eftersom lillebror garanterat kommer somna.
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Vi har oxå en Biltema cykelkärra och den har fungerat bra för oss. Köpte den när barnen var ca ett år. Hade dock lite problem att få dom att sitta bekvämt i början
  10. 5
    Vi har oxå en Biltema cykelkärra och den har fungerat bra för oss. Köpte den när barnen var ca ett år. Hade dock lite problem att få dom att sitta bekvämt i början
  11. Medlem sedan
    May 2010
    #6
    Hej! Jag lyckades "tradera" en ny cykelvagn för under 1000 lappen, (eller en sån där 2 i 1 för man kan ha den som sittvagn oxå Det står på den att den rekommenderas från 18 månader just för att barn/en ska kunna sitta. Det finns ju fler märken o i många stora prisklasser o just för mig räcker denna gott o väl. Chariot e ett märke från ca 5000:- för singel. där finns det liggsäte oxå. Kidz cab 3-in-1 är ett annat från 2500 :- kolla på www.lifequalityproducts.se
  12. 6
    Hej! Jag lyckades "tradera" en ny cykelvagn för under 1000 lappen, (eller en sån där 2 i 1 för man kan ha den som sittvagn oxå Det står på den att den rekommenderas från 18 månader just för att barn/en ska kunna sitta. Det finns ju fler märken o i många stora prisklasser o just för mig räcker denna gott o väl. Chariot e ett märke från ca 5000:- för singel. där finns det liggsäte oxå. Kidz cab 3-in-1 är ett annat från 2500 :- kolla på www.lifequalityproducts.se
  13. Medlem sedan
    May 2010
    #7
    länken verkar inte finnas längre
  14. 7
    länken verkar inte finnas längre
  15. Medlem sedan
    May 2010
    #8
    kidzcab.se funkar
  16. 8
    kidzcab.se funkar
  17. Medlem sedan
    May 2010
    #9
    hittade ännu en cykelvagnar.se nu har de spec.pris fram till den 31 maj-10 1395:-
  18. 9
    hittade ännu en cykelvagnar.se nu har de spec.pris fram till den 31 maj-10 1395:-

Liknande trådar

  1. HUR cykelkärra?
    By MariaKingsley in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 20:28
  2. cykelkärra
    By geggamojs in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 11:38
  3. Cykelkärra!
    By Malin och Olle in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 20:29
  4. cykelkärra
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 18:31
  5. cykelkärra OT
    By Nyance in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 07:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar