Utan pappa
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Utan pappa

    Pappan har åkt till Oslo så här sitter jag och Emil ensamma i två dagar, inte jättelänge eftersom det bara blir en enda natt men det känns ändå trist såhär på kvällen. Dessutom fick jag ett sms av sambon; "Uppgraderade hotellrummet till en svit med tre rum och stort badrum + en balkong med utsikt över Oslofjorden, sitter på balkongen med en öl nu och ska snart ner till spaavdelningen och bada bubbelpool". Jaha!! Tack för den.. själv sitter jag i en ostädad lägenhet och ska ta tag i disken, svarade jag.. lagom sur

    Och sen tror jag Emil har ont i magen eller någonstans iaf.. kanske halsen. Han vaknade imorse flera gånger och grät.. och hela dagen har han bara sovit kortare stunder för han har vaknat av att han har ont och är ledsen, och inte för att han är utvilad.. han somnade 21 för natten men vaknade efter 15 minuter igen med ny gråtattack och var ledsen, men somnade om med nappen.. men känns som att det kan bli en jobbig natt, så jag bär nog in honom i vår säng (då får jag lite mysigt sällskap också när pappa är borta).. han är väldigt hes idag så han kanske ska bli förkyld och har ont i halsen?
  2. 1
    Utan pappa Pappan har åkt till Oslo så här sitter jag och Emil ensamma i två dagar, inte jättelänge eftersom det bara blir en enda natt men det känns ändå trist såhär på kvällen. Dessutom fick jag ett sms av sambon; "Uppgraderade hotellrummet till en svit med tre rum och stort badrum + en balkong med utsikt över Oslofjorden, sitter på balkongen med en öl nu och ska snart ner till spaavdelningen och bada bubbelpool". Jaha!! Tack för den.. själv sitter jag i en ostädad lägenhet och ska ta tag i disken, svarade jag.. lagom sur

    Och sen tror jag Emil har ont i magen eller någonstans iaf.. kanske halsen. Han vaknade imorse flera gånger och grät.. och hela dagen har han bara sovit kortare stunder för han har vaknat av att han har ont och är ledsen, och inte för att han är utvilad.. han somnade 21 för natten men vaknade efter 15 minuter igen med ny gråtattack och var ledsen, men somnade om med nappen.. men känns som att det kan bli en jobbig natt, så jag bär nog in honom i vår säng (då får jag lite mysigt sällskap också när pappa är borta).. han är väldigt hes idag så han kanske ska bli förkyld och har ont i halsen?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Hur blev natten? Hoppas att han inte blir sjuk.

    Inte kul att få sådant SMS. Man känner sig ju inte mindre avundsjuk då inte....
  4. 2
    Hur blev natten? Hoppas att han inte blir sjuk.

    Inte kul att få sådant SMS. Man känner sig ju inte mindre avundsjuk då inte....
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Natten gick bra.. han vaknade vid midnatt en gång och grät i sömnen, då tog jag in honom i vår säng (kändes ensamt för mig där, haha) så fick han sova jämte mig, han sov som vanligt, vaknade första gången vid 07 för mat. Han verkar frisk!

    Ja, avundsjuk blev jag!
  6. 3
    Natten gick bra.. han vaknade vid midnatt en gång och grät i sömnen, då tog jag in honom i vår säng (kändes ensamt för mig där, haha) så fick han sova jämte mig, han sov som vanligt, vaknade första gången vid 07 för mat. Han verkar frisk!

    Ja, avundsjuk blev jag!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Skönt att han verkar frisk och att natten gick bra! Här snoras det rejält men det är ingen feber.
  8. 4
    Skönt att han verkar frisk och att natten gick bra! Här snoras det rejält men det är ingen feber.
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Okej, hoppas det bara blir snorigt då och inget värre.
  10. 5
    Okej, hoppas det bara blir snorigt då och inget värre.

Liknande trådar

  1. Om man är utan pappa och blir sjuk
    By Svägesrskan in forum Ensamförälder
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:32
  2. Utan pappa
    By anonym idag in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 11:07
  3. Utan pappa
    By UKU-naut in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 12:22
  4. Kriminell=utan pappa?
    By Eliza62 in forum Pappasnack
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 23:50
  5. Utan mamma & pappa
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar