Min första riktiga BH efter amning
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Min första riktiga BH efter amning

    Idag fick jag ett riktigt utbrott på min "nya" kropp.
    Jag insåg att mina BH:ar som jag hade haft innan jag fick barn var alldeles för små.
    Så jag gick iväg och fick mina "nya" mått uppmätta i en bättre underkläderbutik.

    Jag förstod innan jag började pröva BH:ar att jag blivit större på alla sätt.
    Men jag trodde faktiskt inte att mina bröst hade blivit så gigantiska.
    Jag har gått från 75C till 75F.

    Det hade varit fine om de varit fasta men.... som det mesta på min kropp så har tyngdlagen tagit kommando över dem och jag befinner mig i en mindre chock fortfarande.
    75F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag ligger säkert i lä med andra men för mig är detta en liten chock....
    ha ha ha
  2. 1
    Min första riktiga BH efter amning Idag fick jag ett riktigt utbrott på min "nya" kropp.
    Jag insåg att mina BH:ar som jag hade haft innan jag fick barn var alldeles för små.
    Så jag gick iväg och fick mina "nya" mått uppmätta i en bättre underkläderbutik.

    Jag förstod innan jag började pröva BH:ar att jag blivit större på alla sätt.
    Men jag trodde faktiskt inte att mina bröst hade blivit så gigantiska.
    Jag har gått från 75C till 75F.

    Det hade varit fine om de varit fasta men.... som det mesta på min kropp så har tyngdlagen tagit kommando över dem och jag befinner mig i en mindre chock fortfarande.
    75F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag ligger säkert i lä med andra men för mig är detta en liten chock....
    ha ha ha
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Var glad, mina har skrumpnat ihop till en riktigt sorglig syn! Längtar tillbaka till när de var härligt runda och fyllda med mjölk, det var tider det!

    Kram!
  4. 2
    Var glad, mina har skrumpnat ihop till en riktigt sorglig syn! Längtar tillbaka till när de var härligt runda och fyllda med mjölk, det var tider det!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag har ju inte slutat amma ännu så jag fortsätter med min amningslinnen som jag använt flitit under hela tiden. Hade 75B innan - får se vart jag hamnar men det lutar åt ihopskrumpning här också men ingen är väl helt nöjd antar jag...

    Kram!
  6. 3
    Jag har ju inte slutat amma ännu så jag fortsätter med min amningslinnen som jag använt flitit under hela tiden. Hade 75B innan - får se vart jag hamnar men det lutar åt ihopskrumpning här också men ingen är väl helt nöjd antar jag...

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Måste också ut och köpa nytt när jag slutat amma. Tröck i mig i en jag hade innan jag blev gravid för jag skulle på ett möte. Det var mer bröst utanför än i kändes det som... och inte är de lika fasta längre... känns som om huden är för stor också.
  8. 4
    Måste också ut och köpa nytt när jag slutat amma. Tröck i mig i en jag hade innan jag blev gravid för jag skulle på ett möte. Det var mer bröst utanför än i kändes det som... och inte är de lika fasta längre... känns som om huden är för stor också.

Liknande trådar

  1. Ok, efter första "riktiga" Let's Dance
    By Misell in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 23:07
  2. Första riktiga
    By Majjen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 06:56
  3. Första riktiga
    By justEmmie in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 09:43
  4. Första riktiga...
    By Mika&Dami in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 18:51
  5. Första riktiga skrattsalvan
    By Linda & Filippa+Måns in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar