halkbana som hög gravid?
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    halkbana som hög gravid?

    har en tid på måndag men tror jag vill avboka den..
    Mamma till Ella 2002, Theo 2005. Meja 2008 och Milo 2010!
  2. 1
    halkbana som hög gravid? har en tid på måndag men tror jag vill avboka den..
  3. Xappoline
    #2
    Jag vet flera som gjort den så, men det avgör man nog bäst själv!
  4. 2
    Jag vet flera som gjort den så, men det avgör man nog bäst själv!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Bara kör så det ryker...
  6. 3
    Bara kör så det ryker...
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag hade nog avbokat den*feg*
    Tänk om man tvärbromsar och bältet rycker till över magen, eller man blir så uppe i varv att man får massor av sammandragningar........
    Vad säger de på halkbanan, personalen alltså?
  8. 4
    Jag hade nog avbokat den*feg*
    Tänk om man tvärbromsar och bältet rycker till över magen, eller man blir så uppe i varv att man får massor av sammandragningar........
    Vad säger de på halkbanan, personalen alltså?
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Jag skulle inte vara orolig för halkbanan, men du kan ju använda en sådan där bältessits eller vad det heter, som gör att bältet över magen mer går ner under magen, kanske?
  10. 5
    Jag skulle inte vara orolig för halkbanan, men du kan ju använda en sådan där bältessits eller vad det heter, som gör att bältet över magen mer går ner under magen, kanske?
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    hmm avbokade faktiskt sen. Tveka som sjutton men vågar inte riktigt. äsch jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel =/
  12. 6
    hmm avbokade faktiskt sen. Tveka som sjutton men vågar inte riktigt. äsch jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel =/
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Jag har gjort halkbanan som gravid :-) Och visst var jag fundersam men dom sa att köra bil det är inga problem MEN att göra det s k krocktestet och att volta med en bil alltså en simulator det fick inte jag göra så jag fick stå och titta på..

    Men nu har jag fått mitt körkort och dom godkänner en ändå fast du "bara" kör bilen och tog det lugnt. Dom var väldigt mån om mig tyckte jag..

    Hoppas att du "tar tag" i körkortet efter bäbisen blivit född ;-) för jag har varit i samma sits några ggr pga av att jag haft småbarn och tiden finns inte riktigt och dom på trafikskolan är inte precis så förtjusta till att små barn ska med i bilarna medan man övningskör..

    Så jag har verkligen väntat och längtat efter den här stunden..
    Du kan inte få en tid längre fram ifall du ångrar dig?

    Lycka till med körkortet..
  14. 7
    Jag har gjort halkbanan som gravid :-) Och visst var jag fundersam men dom sa att köra bil det är inga problem MEN att göra det s k krocktestet och att volta med en bil alltså en simulator det fick inte jag göra så jag fick stå och titta på..

    Men nu har jag fått mitt körkort och dom godkänner en ändå fast du "bara" kör bilen och tog det lugnt. Dom var väldigt mån om mig tyckte jag..

    Hoppas att du "tar tag" i körkortet efter bäbisen blivit född ;-) för jag har varit i samma sits några ggr pga av att jag haft småbarn och tiden finns inte riktigt och dom på trafikskolan är inte precis så förtjusta till att små barn ska med i bilarna medan man övningskör..

    Så jag har verkligen väntat och längtat efter den här stunden..
    Du kan inte få en tid längre fram ifall du ångrar dig?

    Lycka till med körkortet..
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8
    jo det är "bara" 2 veckors väntetid, min gravida kompis har sagt att hon kan passa min bebis så jag kan göra halkbanan men vet inte om hon kommer kunna det då hon är beräknad samtidigt som mig och då får hon ju 2 bebisar.. Förutom det måste jag köra lite mer och plugga mer terori. men snart så.. Har ju 4 barn och måste verkligen ha ett körkort känner jaG! Övningskör bara med min pappa just nu..

    tack för lycka till =)
  16. 8
    jo det är "bara" 2 veckors väntetid, min gravida kompis har sagt att hon kan passa min bebis så jag kan göra halkbanan men vet inte om hon kommer kunna det då hon är beräknad samtidigt som mig och då får hon ju 2 bebisar.. Förutom det måste jag köra lite mer och plugga mer terori. men snart så.. Har ju 4 barn och måste verkligen ha ett körkort känner jaG! Övningskör bara med min pappa just nu..

    tack för lycka till =)
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Ja jag har ju oxå 4 barn och att jag verkligen lyckades få ett körkort för min del var helt underbart..
    Och för att inte tala om att barnen blev lyckliga ;-) Det blev som en helt annan värld öppnades för mina ögon (vadå frälst ha ha) Jag fattar inte att jag har klarat mig i alla dessa år med cykel och busskånkande för nu känner jag mig verkligen fri ;-)

    Hoppas allt går vägen för dig och skriv gärna om hur det går..

    Stor kram och lycka till med både bäse och körkort..
  18. 9
    Ja jag har ju oxå 4 barn och att jag verkligen lyckades få ett körkort för min del var helt underbart..
    Och för att inte tala om att barnen blev lyckliga ;-) Det blev som en helt annan värld öppnades för mina ögon (vadå frälst ha ha) Jag fattar inte att jag har klarat mig i alla dessa år med cykel och busskånkande för nu känner jag mig verkligen fri ;-)

    Hoppas allt går vägen för dig och skriv gärna om hur det går..

    Stor kram och lycka till med både bäse och körkort..

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  3. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  4. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
  5. halkbana m. bebis
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 09:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar