Ojoj...
_1101 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Ojoj...

    Tog ut spiralen den 9e, men vill egentligen inte bli gravid denna månad för då är BF ungefär 2011-01-02 och eftersom min första va tidig så blir det antagligen en decemberunge... vill hellre ha en -11! Vi får se, hur som helst spännande att se om det blir nåt överhuvudtaget!

    Lyckönskningar till oss alla!
  2. 1
    Ojoj... Tog ut spiralen den 9e, men vill egentligen inte bli gravid denna månad för då är BF ungefär 2011-01-02 och eftersom min första va tidig så blir det antagligen en decemberunge... vill hellre ha en -11! Vi får se, hur som helst spännande att se om det blir nåt överhuvudtaget!

    Lyckönskningar till oss alla!
  3. Anonym
    #2
    eeeh är det nåt fel på "decemberungar" eller vaddå? det där lät extremt otacksamt.. hoppas den kommer mitt på nyårsafton eller nåt . // mamma till decemberunge.
  4. 2
    eeeh är det nåt fel på "decemberungar" eller vaddå? det där lät extremt otacksamt.. hoppas den kommer mitt på nyårsafton eller nåt . // mamma till decemberunge.
  5. Anonym
    #3
    Decemberungar är fantastiska, speciellt små skyttar. Men jag vill ändå ha barn nästa år, även om det blir i december nästa år!
  6. 3
    Decemberungar är fantastiska, speciellt små skyttar. Men jag vill ändå ha barn nästa år, även om det blir i december nästa år!

Liknande trådar

  1. Ojoj..
    By *thumlan* in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 20:32
  2. ojoj..
    By kayak in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 09:10
  3. OJOJ...
    By Siri77 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:01
  4. ojoj!
    By Z väntar. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 07:48
  5. Ojoj..
    By celi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 19:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar