Impotens?
Medelålders 45+
  1. Anonym
    #1

    Impotens?

    Är det fler än jag som drabbats av impotens i sitt förhållande. Jag är kvinna, men de två sista männen jag varit tillsammans med (utspritt på flera år) har haft problem av att snoppen slaknat, eller inte rest sig alls. Jag är väldigt förstående, men ibland har jag nog känt att jag skulle vilja ha en ung man med kraft och rejält stånd! För mitt sexintresse har vuxit med åren och nu älskar jag sex, men då är de män jag varit tillsammans med på väg utför sexuellt = vill inte lika ofta och har kukar som slaknar.

    Är det någon som känner igen sig? Jag är 50 år och har haft män i samma ålder, men jag kanske skulle tacka ja, till de män i 20-årsåldern som erbjudit mig sina tjänster. För det är frustrerande att inte få utlopp för sin sexualitet när den äntligen kommit!
  2. 1
    Impotens? Är det fler än jag som drabbats av impotens i sitt förhållande. Jag är kvinna, men de två sista männen jag varit tillsammans med (utspritt på flera år) har haft problem av att snoppen slaknat, eller inte rest sig alls. Jag är väldigt förstående, men ibland har jag nog känt att jag skulle vilja ha en ung man med kraft och rejält stånd! För mitt sexintresse har vuxit med åren och nu älskar jag sex, men då är de män jag varit tillsammans med på väg utför sexuellt = vill inte lika ofta och har kukar som slaknar.

    Är det någon som känner igen sig? Jag är 50 år och har haft män i samma ålder, men jag kanske skulle tacka ja, till de män i 20-årsåldern som erbjudit mig sina tjänster. För det är frustrerande att inte få utlopp för sin sexualitet när den äntligen kommit!
  3. silverpilen
    #2
    För oss är det mer ömsesidigt. För oss båda två har våra sexuella förmågor minskat, men samlag har aldrig varit så viktigt för oss. Vi har alltid gjort mycket annat, och det kan ni också göra - din man kan t ex slicka dig till en orgasm, oavsett om han har stånd eller ej. Eller använda er av hjälpmedel. Om du nu inte vill göra din dröm till verklighet och tacka ja till 20-åringarna.
  4. 2
    För oss är det mer ömsesidigt. För oss båda två har våra sexuella förmågor minskat, men samlag har aldrig varit så viktigt för oss. Vi har alltid gjort mycket annat, och det kan ni också göra - din man kan t ex slicka dig till en orgasm, oavsett om han har stånd eller ej. Eller använda er av hjälpmedel. Om du nu inte vill göra din dröm till verklighet och tacka ja till 20-åringarna.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    #3
    Stämmer inte för mig. Min man kommer inte särskilt ofta men styv är han så det räcker till! Vi är särbo och träffas kanske 2-3 ggr per vecka, och vi har alltid sex när vi ses. Ofta både kväll och morgon. Han är 50+.
  6. 3
    Stämmer inte för mig. Min man kommer inte särskilt ofta men styv är han så det räcker till! Vi är särbo och träffas kanske 2-3 ggr per vecka, och vi har alltid sex när vi ses. Ofta både kväll och morgon. Han är 50+.
  7. Pers fru
    #4
    När det började bli dags att fylla 50 så slog tydligen tankejävulen till och berättade att han var Gammal och gammal man får inte upp den.

    Jag tänkte att det ordnar sig väl, han är nog bara lite rädd för att han håller på att bli gammal. När han upptäcker att han är ungefär samma person efter som före han fyllt 50 så släpper det. Det var min inställning.

    Och den stämde.

    Men för att slippa ett moment till mellan erektion och penetrering så satte jag in hormonspiral. Ja, det var det där med blödningarna också förstås ... men alternativet hormontabletter hade ju också funnits för mig.
  8. 4
    När det började bli dags att fylla 50 så slog tydligen tankejävulen till och berättade att han var Gammal och gammal man får inte upp den.

    Jag tänkte att det ordnar sig väl, han är nog bara lite rädd för att han håller på att bli gammal. När han upptäcker att han är ungefär samma person efter som före han fyllt 50 så släpper det. Det var min inställning.

    Och den stämde.

    Men för att slippa ett moment till mellan erektion och penetrering så satte jag in hormonspiral. Ja, det var det där med blödningarna också förstås ... men alternativet hormontabletter hade ju också funnits för mig.
  9. Anonym man
    #5
    Impotent eller inte ja det kan ju bero på situationen
    Själv har jag vid 50+++ inga problem med ståndet när min kära sambo vill, men när jag är hos min KK (kvinna såklart) så är det lite si och så. Min egen tolkning är att jag är spänd, det handlar ju om otrohet, hon är väldigt drivande vilket är härligt men samtidigt sätter press på mig. Ska jag överföra detta på ditt fall så kanske du är för mycket på. Har ni provat att bara kela mysa kanske lite oralt men inte mer?
  10. 5
    Impotent eller inte ja det kan ju bero på situationen
    Själv har jag vid 50+++ inga problem med ståndet när min kära sambo vill, men när jag är hos min KK (kvinna såklart) så är det lite si och så. Min egen tolkning är att jag är spänd, det handlar ju om otrohet, hon är väldigt drivande vilket är härligt men samtidigt sätter press på mig. Ska jag överföra detta på ditt fall så kanske du är för mycket på. Har ni provat att bara kela mysa kanske lite oralt men inte mer?

Liknande trådar

  1. Impotens
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2017-06-21, 17:09
  2. Larvigt om impotens
    By Gabriel Oscarsson in forum Sex & erotik
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2014-01-16, 13:38
  3. impotens-barn?
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 21:23
  4. Impotens...?
    By Undrande ...? in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 14:27
  5. Ang impotens....
    By Cilla in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar