Kan ni hjälpa mig med min uppsats?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Kan ni hjälpa mig med min uppsats?

    Hej vänner Detta är helt ot... Jag håller på att skriva en d-uppsats som handlar om arbetsengagemang och vad på arbetet som påverkar detta. Man kan säga att motsatsen till arbetsengagemang är utbrändhet så arbetsengagemang är något som är rätt viktigt. Jag behöver massor av folk som svarar på en kortare enkät och mitt kontaktnät har helt tagit slut nu. Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig genom att svara på enkäten. Ni reggar er via länken, er e-postadress och ert namn som ni reggar med kommer inte att kunna kopplas till era svar. Om ni vill göra mig ännu gladare så får ni gärna skicka vidare länken till vänner, kollegor och släktingar så att jag kan få in många svar. Det tar ca 10 min att svara på frågorna.

    http://psysun.psy.gu.se/limesurvey/index.php?sid=18974&lang=sv


    Hoppas nån kan ta sig tid att hjälpa mig, jag skulle bli jätteglad!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Kan ni hjälpa mig med min uppsats? Hej vänner Detta är helt ot... Jag håller på att skriva en d-uppsats som handlar om arbetsengagemang och vad på arbetet som påverkar detta. Man kan säga att motsatsen till arbetsengagemang är utbrändhet så arbetsengagemang är något som är rätt viktigt. Jag behöver massor av folk som svarar på en kortare enkät och mitt kontaktnät har helt tagit slut nu. Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig genom att svara på enkäten. Ni reggar er via länken, er e-postadress och ert namn som ni reggar med kommer inte att kunna kopplas till era svar. Om ni vill göra mig ännu gladare så får ni gärna skicka vidare länken till vänner, kollegor och släktingar så att jag kan få in många svar. Det tar ca 10 min att svara på frågorna.

    http://psysun.psy.gu.se/limesurvey/index.php?sid=18974&lang=sv


    Hoppas nån kan ta sig tid att hjälpa mig, jag skulle bli jätteglad!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Jag ville gärna hjälpa till, men snubblade på startlinjen så att säga då jag ju är F-ledig just nu. Kanske kan be maken istället!
  4. 2
    Jag ville gärna hjälpa till, men snubblade på startlinjen så att säga då jag ju är F-ledig just nu. Kanske kan be maken istället!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Det gick lika illa för mig som för Carolina, jag klarade mig inte heller förbi första frågan.

    Ska kolla om jag har några kompisar som orkar ta sig tid(det är inte så många i min bekantskapskrets som beklagar sig över att de har för mycket tid så jag vågar inte lova ngt...)
  6. 3
    Det gick lika illa för mig som för Carolina, jag klarade mig inte heller förbi första frågan.

    Ska kolla om jag har några kompisar som orkar ta sig tid(det är inte så många i min bekantskapskrets som beklagar sig över att de har för mycket tid så jag vågar inte lova ngt...)
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Har svarat...

    Vilken snygg enkät! Verkligen inbjudande till att svara på. Den har du lyckats bra med!!!/Kristina
    Jalla m storebror H -04 & lillebror O sept -06
  8. 4
    Har svarat... Vilken snygg enkät! Verkligen inbjudande till att svara på. Den har du lyckats bra med!!!/Kristina

Liknande trådar

  1. Kan ni hjälpa mig med min d-uppsats?
    By miffot in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 14:56
  2. C-uppsats -pdf
    By -Molle- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 22:03
  3. Y-uppsats?
    By SandraLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:58
  4. C-uppsats
    By rian81 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 09:35
  5. C-uppsats
    By Lisa1 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 15:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar