Rapport från Sisak livet
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Rapport från Sisak livet

    ...är väl rätt ord att beskriva vår vardag,ja i hemmet i alla fall.....
    på jobbet går det jätte bra, det pratas om att jag ska bli huvudansvarig.....jag?!Men det tycker cheferna, ansvarig för konduktörsutbildningen, kul men samtidigt mycket ansvar fast det ser jag fram emot MEN hemma är det lill fia-Ines som styr och ställer, är hon och jag känner mig , försöker med allt, spela "good cop"/"bad cop" nja mamma men ni fattar....INGETING niter på damen.....bör jag nämna att jag upptäckte ett hav av grå hår härom dan....gissa vem som sprang till frissan nästa dag och slingade sig blond?!Japp, nu är jag såljus som jag aldrig varit.....intressant inte helt fel....sen visar vågen -7 kg, fast jag står ganska stilla men jag är nöjd så länge det går i rätt riktning!.Tonåringen och mellan tjejen är underbara för tillfället men jag tycker så synd om de då de hamnar i bakgrunden för att lilla syster tömmer mig och maken på energi, måste ta mig mer tid åt dem!
    Hoppas alla mår bra!!
  2. 1
    Rapport från Sisak livet ...är väl rätt ord att beskriva vår vardag,ja i hemmet i alla fall.....
    på jobbet går det jätte bra, det pratas om att jag ska bli huvudansvarig.....jag?!Men det tycker cheferna, ansvarig för konduktörsutbildningen, kul men samtidigt mycket ansvar fast det ser jag fram emot MEN hemma är det lill fia-Ines som styr och ställer, är hon och jag känner mig , försöker med allt, spela "good cop"/"bad cop" nja mamma men ni fattar....INGETING niter på damen.....bör jag nämna att jag upptäckte ett hav av grå hår härom dan....gissa vem som sprang till frissan nästa dag och slingade sig blond?!Japp, nu är jag såljus som jag aldrig varit.....intressant inte helt fel....sen visar vågen -7 kg, fast jag står ganska stilla men jag är nöjd så länge det går i rätt riktning!.Tonåringen och mellan tjejen är underbara för tillfället men jag tycker så synd om de då de hamnar i bakgrunden för att lilla syster tömmer mig och maken på energi, måste ta mig mer tid åt dem!
    Hoppas alla mår bra!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad härligt att det är mystider med stora barnen! Hoppas du hinner ha lite egentid med dem ibland så att ni får rå om varann mellan varven, nu när det är intensiva tider med lilldamen.
    Vilken räkmacka du verkar ha på jobbet, vad kul!! Det är du värd!!!
  4. 2
    Vad härligt att det är mystider med stora barnen! Hoppas du hinner ha lite egentid med dem ibland så att ni får rå om varann mellan varven, nu när det är intensiva tider med lilldamen.
    Vilken räkmacka du verkar ha på jobbet, vad kul!! Det är du värd!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Härligt att ni mår gott! Grattis till jobbavancemang!
  6. 3
    Härligt att ni mår gott! Grattis till jobbavancemang!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    tack!
    Ja, nån gång ska vi väl få lite egen tid.....!
  8. 4
    tack!
    Ja, nån gång ska vi väl få lite egen tid.....!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Tack,tack!Kul att avancera efter 11 år på samma plats/jobb!
  10. 5
    Tack,tack!Kul att avancera efter 11 år på samma plats/jobb!

Liknande trådar

  1. Liten rapport om livet
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 11:38
  2. Lite bilder från livet på landet
    By mamma-66 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 21:17
  3. Vadsaknar ni mest från livet innan barn?
    By cocofjolla in forum Ordet är fritt
    Svar: 78
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 08:37
  4. Allt möjligt från livet m bebi
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 07:46
  5. Uppdatering från livet.... *långt*
    By Åsa m 2+1 in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar