Uppsala?
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Uppsala?

    Finns det någon mer från Uppsala här i tråden?

  2. 1
    Uppsala? Finns det någon mer från Uppsala här i tråden?

  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Har bott där till och från men nyss flyttat. Men Uppsala är inte så långt från Sthlm, du får komma på Sthlmsträffen!
  4. 2
    Har bott där till och från men nyss flyttat. Men Uppsala är inte så långt från Sthlm, du får komma på Sthlmsträffen!
  5. Anonym
    #3
    Jo, det gör det! Jag har följt med här från början utan att ge mig till känna. Har ett jobbigt missfall bakom mig, så jag har inte riktigt vågat tro på det här fullt ut. Jag går in i vecka 16 nu och har UL 20/5. Efter det hoppas jag att jag ska må bättre och även bli mer aktiv här.. Vill gärna börja känna något också. Det är fjärde barnet förresten.
  6. 3
    Jo, det gör det! Jag har följt med här från början utan att ge mig till känna. Har ett jobbigt missfall bakom mig, så jag har inte riktigt vågat tro på det här fullt ut. Jag går in i vecka 16 nu och har UL 20/5. Efter det hoppas jag att jag ska må bättre och även bli mer aktiv här.. Vill gärna börja känna något också. Det är fjärde barnet förresten.

Liknande trådar

  1. Uppsala anyone??
    By fsk_frida in forum _0907 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 23:55
  2. Uppsala?
    By -Selma- in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 21:38
  3. Äta ute i Uppsala?
    By -Betula- in forum Mat & dryck
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 11:25
  4. Me&I i Uppsala
    By tovan1 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 19:58
  5. Uppsala?!
    By Etta in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 03:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar