Är såååå himla ledsen
Abort
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Är såååå himla ledsen

    Jag vill men inte min man,
    Det hände men det var inte meningen, inget planerat.
    Nu har jag bokat tid för abort men vill inte!
  2. 1
    Är såååå himla ledsen Jag vill men inte min man,
    Det hände men det var inte meningen, inget planerat.
    Nu har jag bokat tid för abort men vill inte!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Vill du inte...

    så gör det inte! Vet att det är lätt att säga men svårare att genomföra, emn jag vet så många som ångar sina aborter nåt fruktansvärt! Och är DU inte 100% säker på att abort är rätt för dig så gör den inte!

    *kramar om*
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  4. 2
    Vill du inte... så gör det inte! Vet att det är lätt att säga men svårare att genomföra, emn jag vet så många som ångar sina aborter nåt fruktansvärt! Och är DU inte 100% säker på att abort är rätt för dig så gör den inte!

    *kramar om*
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Det är inte så lätt att bestämma vad man skall göra. vad är det värt? Att förlora resten av familjen? att inte kunna leva det liv man tänkt? vad är viktigast? det här var ju ingenting vi ville egentligen men när det blev så verkligt vet man verken ut eller in. Sommarstugan vi skulle köpa som bortblåst. Mannen som längtat och väntat att få plugga kan inte det om vi skulle få ett tredje barn. Och då är plugget viktigare. Han vill inte ha ett barn till. Vad händer om jag trotsar honom? Tänka med hjärtat eller realistiskt? Vad är vuxet?
  6. 3
    Det är inte så lätt att bestämma vad man skall göra. vad är det värt? Att förlora resten av familjen? att inte kunna leva det liv man tänkt? vad är viktigast? det här var ju ingenting vi ville egentligen men när det blev så verkligt vet man verken ut eller in. Sommarstugan vi skulle köpa som bortblåst. Mannen som längtat och väntat att få plugga kan inte det om vi skulle få ett tredje barn. Och då är plugget viktigare. Han vill inte ha ett barn till. Vad händer om jag trotsar honom? Tänka med hjärtat eller realistiskt? Vad är vuxet?

Liknande trådar

  1. Såååå ledsen
    By Wwena in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-08-03, 17:31
  2. Så himla ledsen...
    By Anonym in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 10:29
  3. SÅÅÅÅ HIMLA NÖJD!!
    By johanna25 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 03:03
  4. Såååå himla arg!!
    By Ebba & kidsen in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 08:16
  5. Ledsen... såååå ledsen (ot)
    By ting- in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar