D-droppar?!
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    D-droppar?!

    Hur noga är ni med att ge D-droppar till era augustibarn? Jag måste erkänna att jag bara kommer ihåg det ett par gånger i månaden! Ska jag ha dåligt samvete och skärpa mig eller tror ni att det är okej?
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    D-droppar?! Hur noga är ni med att ge D-droppar till era augustibarn? Jag måste erkänna att jag bara kommer ihåg det ett par gånger i månaden! Ska jag ha dåligt samvete och skärpa mig eller tror ni att det är okej?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Ajajaj... Där kom du åt en känslig nerv! Ibland på helgerna, annars aldrig. Men jag räknar med att det inte är någon fara, det finns ju alltid goda marginaler på sådana där rekommendationer. Men nu i helgen ska Ingrid få sina droppar!
  4. 2
    Ajajaj... Där kom du åt en känslig nerv! Ibland på helgerna, annars aldrig. Men jag räknar med att det inte är någon fara, det finns ju alltid goda marginaler på sådana där rekommendationer. Men nu i helgen ska Ingrid få sina droppar!
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    haha ibland när vi äter något med sked så kommer jag ihåg att mäta upp 5 droppar i Malaikas, men jag är rätt dålig på det.
  6. 3
    haha ibland när vi äter något med sked så kommer jag ihåg att mäta upp 5 droppar i Malaikas, men jag är rätt dålig på det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Samma här... är jättedålig på att komma ihåg de där dropparna.
  8. 4
    Samma här... är jättedålig på att komma ihåg de där dropparna.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Vad skönt att ni är lika avslappade i ert tankesätt kring D-dropperna. Kanske kommer vi att ha de blekaste ungarna i kvarteret....?!
  10. 5
    Vad skönt att ni är lika avslappade i ert tankesätt kring D-dropperna. Kanske kommer vi att ha de blekaste ungarna i kvarteret....?!
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    haha knappast jag med tanke på Malaikas pappas ursprung. Var på badhuset härom sistens och kom på mig själv med att tänka "gud vad bleka alla andra barn är" tills jag insåg att det nog är Malaika som är ovanligt o-blek haha! Tänker sällan på det annars, hon är bara min lilla tös. Men på badhuset i mars när alla andra är urbleka blev det rätt uppenbart
  12. 6
    haha knappast jag med tanke på Malaikas pappas ursprung. Var på badhuset härom sistens och kom på mig själv med att tänka "gud vad bleka alla andra barn är" tills jag insåg att det nog är Malaika som är ovanligt o-blek haha! Tänker sällan på det annars, hon är bara min lilla tös. Men på badhuset i mars när alla andra är urbleka blev det rätt uppenbart

Liknande trådar

  1. D-droppar?
    By Rubina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 12:32
  2. AD droppar blir D droppar.
    By Småtrollsmamman in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 09:43
  3. AD-droppar
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 12:09
  4. AD droppar?
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 15:30
  5. AD-droppar, hur gör ni?
    By anar in forum _0406 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar