2 år senare
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    2 år senare

    Hej!
    På Angelinas tvåårsdag kom hennes lillebror. Vet inte hur man lyckas med det men så blev det. En liten kille på 3060 gram och 49 cm blev det. Och Angelina är super stolt över sin lillebror. Ibland kan man nästan tro att det är hon som blivit mamma. ;-)
    Lite synd att de får samma födelsedag men det är ju inget som går att styra över.
    ♥ ♥ Stolt mamma till Angelina, född den 22:a April 2008 ♥ ♥

    http://www.metrobloggen.se/angelinasmamma
  2. 1
    2 år senare Hej!
    På Angelinas tvåårsdag kom hennes lillebror. Vet inte hur man lyckas med det men så blev det. En liten kille på 3060 gram och 49 cm blev det. Och Angelina är super stolt över sin lillebror. Ibland kan man nästan tro att det är hon som blivit mamma. ;-)
    Lite synd att de får samma födelsedag men det är ju inget som går att styra över.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Åh grattis!!!

    Stort grattis till lillebror! Ja, tänk att det blir så där ibland. Min kollega fick också sin tvåa på ettans födelsedag och min svägerska fick nyligen tvåan dagen innan storebrors födelsedag. Av årets 365 dagar och så samma dag - men tänk vad praktiskt det blir när ni ska ha kalas och sådär. Allt överstökat på samma dag!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Åh grattis!!! Stort grattis till lillebror! Ja, tänk att det blir så där ibland. Min kollega fick också sin tvåa på ettans födelsedag och min svägerska fick nyligen tvåan dagen innan storebrors födelsedag. Av årets 365 dagar och så samma dag - men tänk vad praktiskt det blir när ni ska ha kalas och sådär. Allt överstökat på samma dag!
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Stort G*R*A*T*T*I*S!!!

    Vilken superfin present!!!

    Du ska se att det även finns många fördelar med att ha samma dag också.

    Hur har det gått då? Gick det snabbt? Hur mår du? Berätta!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Stort G*R*A*T*T*I*S!!! Vilken superfin present!!!

    Du ska se att det även finns många fördelar med att ha samma dag också.

    Hur har det gått då? Gick det snabbt? Hur mår du? Berätta!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Grattis! Jag var ju inte helt långt ifrån att lyckas med att hitta av Jennies födelsedag med Kasper. Han var beräknad på hennes 4-årsdag men hade den goda smaken att komma 2 dagar innan

    Vad härligt med en liten bebis.
  8. 4
    Grattis! Jag var ju inte helt långt ifrån att lyckas med att hitta av Jennies födelsedag med Kasper. Han var beräknad på hennes 4-årsdag men hade den goda smaken att komma 2 dagar innan

    Vad härligt med en liten bebis.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Grattis till det nytillskottet! Vad roligt att de är födda på samma dag! Praktiskt med samma födelsedag så länge de är små och sen kommer de ha olika kalas ändå så det löser sig säkert...)
  10. 5
    Grattis till det nytillskottet! Vad roligt att de är födda på samma dag! Praktiskt med samma födelsedag så länge de är små och sen kommer de ha olika kalas ändå så det löser sig säkert...)
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Grattis till lillebror! När var han planerad till?
  12. 6
    Grattis till lillebror! När var han planerad till?
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Tack =) Förlossningen gick lite för snabbt tog 7 timmar från första värken och 3 timmar var vi inne på förlossningen innan han kom. Dock så hängde min kropp inte riktigt med så det blev lite för intensivt. Men nu mår vi super båda två!
  14. 7
    Tack =) Förlossningen gick lite för snabbt tog 7 timmar från första värken och 3 timmar var vi inne på förlossningen innan han kom. Dock så hängde min kropp inte riktigt med så det blev lite för intensivt. Men nu mår vi super båda två!
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Tack, ja men det är ju verkligen typiskt. Han hade så många andra dagar att välja mellan.
  16. 8
    Tack, ja men det är ju verkligen typiskt. Han hade så många andra dagar att välja mellan.
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    Tack, tror det är bra om de kan få varsin dag även om det är nära.
  18. 9
    Tack, tror det är bra om de kan få varsin dag även om det är nära.
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    Tack, jag hoppas att det inte kommer bli nått större problem.
  20. 10
    Tack, jag hoppas att det inte kommer bli nått större problem.
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    Tack =) Han var beräknad till den 3 maj. Hur går det för dig nu då?
  22. 11
    Tack =) Han var beräknad till den 3 maj. Hur går det för dig nu då?
  23. Medlem sedan
    Dec 1999
    #12

    Bra att ni

    är återställda. Jag vet precis vad du menar. Min etta tog tid på sig och tvåan kom snabbt. Jag vet att jag låg och skakade efteråt. Men det är ändå bättre med en snabb förlossning än en seg en.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  24. 12
    Bra att ni är återställda. Jag vet precis vad du menar. Min etta tog tid på sig och tvåan kom snabbt. Jag vet att jag låg och skakade efteråt. Men det är ändå bättre med en snabb förlossning än en seg en.
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13
    Massor med grattis till lillebror! Det var ju lite typiskt att han skulle komma samma dag, här föddes Leah dan efter mig, men det är ju ändå "bättre" när det är en vuxen och ett barn. Men som flera andra skrivit finns det förstås fördelar med samma födelsedag, och syskonen kan nog tycka det är lite häftigt också att vara födda på precis samma dag!
  26. 13
    Massor med grattis till lillebror! Det var ju lite typiskt att han skulle komma samma dag, här föddes Leah dan efter mig, men det är ju ändå "bättre" när det är en vuxen och ett barn. Men som flera andra skrivit finns det förstås fördelar med samma födelsedag, och syskonen kan nog tycka det är lite häftigt också att vara födda på precis samma dag!
  27. Medlem sedan
    Sep 2007
    #14
    Jodå, magen växer.. 10 juli är det räknat till men eftersom jag inte gick hela tiden ut med Flisan räknar jag kallt med att denna oxå kommer innan.. 7de har jag gissat
  28. 14
    Jodå, magen växer.. 10 juli är det räknat till men eftersom jag inte gick hela tiden ut med Flisan räknar jag kallt med att denna oxå kommer innan.. 7de har jag gissat

Liknande trådar

  1. Ses senare
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 16:07
  2. 9 mån senare
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 22:08
  3. 8 öl senare
    By Matte_geting in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 02:22
  4. 15 km senare!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 21:35
  5. En mil senare...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 17:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar