Jag är gravid!
_1101 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Jag är gravid!

    Jag har känt hela veckan att jag absolut är med barn, men i fredags köpte jag ett test och testade idag, när tanten annars skulle ha kommit och jajjemänsan! Fyran har boat in sej, hoppas h*n känner sej pigg och stannar kvar! Det är som att man passerar olika stationer, först vid ÄL, ska det ta sej? Sen testdags - har jag inbillat mej? Och nu, håll i dej gullunge!
    Phu!
    Nu välkomnar vi varandra till denna grupp, är jag först som verkligen hamnade i januari? BF 3/1 -11 än så länge...

    Kram från mej, som är anonym till vecka 12 kanske...
  2. 1
    Jag är gravid! Jag har känt hela veckan att jag absolut är med barn, men i fredags köpte jag ett test och testade idag, när tanten annars skulle ha kommit och jajjemänsan! Fyran har boat in sej, hoppas h*n känner sej pigg och stannar kvar! Det är som att man passerar olika stationer, först vid ÄL, ska det ta sej? Sen testdags - har jag inbillat mej? Och nu, håll i dej gullunge!
    Phu!
    Nu välkomnar vi varandra till denna grupp, är jag först som verkligen hamnade i januari? BF 3/1 -11 än så länge...

    Kram från mej, som är anonym till vecka 12 kanske...
  3. Anonym
    #2
    Stort grattis!! Det måste kännas underbart!! Håller tummarna för att allt går vägen!
  4. 2
    Stort grattis!! Det måste kännas underbart!! Håller tummarna för att allt går vägen!
  5. Anonym
    #3
    Grattis! Jag hoppas att jag kommer att hamna här. Känner mig gravid, men har inte testat ännu. Hoppas...
  6. 3
    Grattis! Jag hoppas att jag kommer att hamna här. Känner mig gravid, men har inte testat ännu. Hoppas...
  7. Anonym
    #4
    Tack! Jaa, det känns underbart och overkligt och det är ju en konstig kombination Tack för tummhållning!
  8. 4
    Tack! Jaa, det känns underbart och overkligt och det är ju en konstig kombination Tack för tummhållning!
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    Tack, då håller jag tummarna för dig! Dethär är ju min fjärde graviditet och jag kan säga att jag känt tydligt en vecka innan test varje gång.
    Det spänner och molar, konstig smak i munnen, lite åt metallhållet, kissnödig och trött... hur känner du?
  10. 5
    Tack, då håller jag tummarna för dig! Dethär är ju min fjärde graviditet och jag kan säga att jag känt tydligt en vecka innan test varje gång.
    Det spänner och molar, konstig smak i munnen, lite åt metallhållet, kissnödig och trött... hur känner du?
  11. Anonym
    #6
    Ok, vi kan väl låtsas att jag fortfarande är anonym va? Visste att jag skulle sabba detdär...
  12. 6
    Ok, vi kan väl låtsas att jag fortfarande är anonym va? Visste att jag skulle sabba detdär...
  13. Anonym
    #7
    Absolut! Har ingen aning om vem du är!
  14. 7
    Absolut! Har ingen aning om vem du är!
  15. Anonym
    #8
    Jag passerade BIM i söndags, men jag vågar inte testa mig! Allt i mig skriker att jag är gravid, men på lördag ska jag träffa min familj och om jag är helt säker på att jag är gravid kommer jag inte kunna hålla käften, så därför tänker jag vänta tills på söndag att göra testet... Har inte mens kommit på söndag så behöver jag nog inget test förresten...

    Min BF blir isåfall 2/1 enligt Growingpeople, men första barnet kom 11 dagar för tidigt så jag kan nog räkna med ett tillskott iår...

    Återkommer efter söndag när jag vet säkert!
  16. 8
    Jag passerade BIM i söndags, men jag vågar inte testa mig! Allt i mig skriker att jag är gravid, men på lördag ska jag träffa min familj och om jag är helt säker på att jag är gravid kommer jag inte kunna hålla käften, så därför tänker jag vänta tills på söndag att göra testet... Har inte mens kommit på söndag så behöver jag nog inget test förresten...

    Min BF blir isåfall 2/1 enligt Growingpeople, men första barnet kom 11 dagar för tidigt så jag kan nog räkna med ett tillskott iår...

    Återkommer efter söndag när jag vet säkert!
  17. Anonym
    #9
    Hahahaha
  18. 9
    Hahahaha
  19. Anonym
    #10
    Testade imorse, negativt... men men... nya tag!
    Vart f-n är min mens??!
  20. 10
    Testade imorse, negativt... men men... nya tag!
    Vart f-n är min mens??!
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Gratulerar till fyran! Då är vi två härinne, nu då.
  22. 11
    Gratulerar till fyran! Då är vi två härinne, nu då.
  23. Anonym
    #12
    Lätt hänt att glömma bocka för "Jag vill vara anonym". Jag lovar att inte säga något. Om jag är gravid är detta mitt andra barn. Jag kan väl inte vara skengravid? Jag har molvärk, kissnödig ofta, trött mm. BIM om en vecka, så jag får vackert vänta. inte visar väl testen nåt än?
  24. 12
    Lätt hänt att glömma bocka för "Jag vill vara anonym". Jag lovar att inte säga något. Om jag är gravid är detta mitt andra barn. Jag kan väl inte vara skengravid? Jag har molvärk, kissnödig ofta, trött mm. BIM om en vecka, så jag får vackert vänta. inte visar väl testen nåt än?
  25. Medlem sedan
    May 2010
    #13
    Hejsan!
    Kul att jag hittade den här tråden. Jag är i samma situation som dig, och har nyss fått reda på att vi väntar barn nr 4 ) Och vi är överlyckliga för det.

    Vi bestämde oss redan tidigt förra våren att vi ville försöka en gång till, och nu äntligen har det gett resultat.
    I måndags var jag och köpte ett gravtest, och fick positivt men hade mått jätteilla hela helgen före, så jag visste nästan ändå innan, men man vill ju vara säker )
    Och enligt mina egna beräkningar så är BF 6/1 -11, så nu är du inte ensam
    Nu är det bara att, som du skriver, hoppas på att den lille håller sig kvar där inne

    Ha en bra dag, kram!
  26. 13
    Hejsan!
    Kul att jag hittade den här tråden. Jag är i samma situation som dig, och har nyss fått reda på att vi väntar barn nr 4 ) Och vi är överlyckliga för det.

    Vi bestämde oss redan tidigt förra våren att vi ville försöka en gång till, och nu äntligen har det gett resultat.
    I måndags var jag och köpte ett gravtest, och fick positivt men hade mått jätteilla hela helgen före, så jag visste nästan ändå innan, men man vill ju vara säker )
    Och enligt mina egna beräkningar så är BF 6/1 -11, så nu är du inte ensam
    Nu är det bara att, som du skriver, hoppas på att den lille håller sig kvar där inne

    Ha en bra dag, kram!
  27. Medlem sedan
    Jan 2001
    #14
    Ha, vad roligt! Grattis du med! Nu önskar jag faktiskt emellanåt att jag mådde lite mer illa, så jag inte vore så rädd att det gått över! Men ibland blir jag sådär koma-trött och det är ju lättande
  28. 14
    Ha, vad roligt! Grattis du med! Nu önskar jag faktiskt emellanåt att jag mådde lite mer illa, så jag inte vore så rädd att det gått över! Men ibland blir jag sådär koma-trött och det är ju lättande
  29. Anonym
    #15
    Ja jag håller med dig. Förra veckan mådde jag jätteilla, och kunde inte äta någonting förutom fil som kändes frächt. Men nu har det liksom gått över, och det känns ingetning.. man vill ju känna att man är gravid!!
    Trött är jag mellan varven och kan även känna en molande värk ibland, å de är väl typiska gravidtecken
  30. 15
    Ja jag håller med dig. Förra veckan mådde jag jätteilla, och kunde inte äta någonting förutom fil som kändes frächt. Men nu har det liksom gått över, och det känns ingetning.. man vill ju känna att man är gravid!!
    Trött är jag mellan varven och kan även känna en molande värk ibland, å de är väl typiska gravidtecken

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar