Hur går det med vikten då?
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Hur går det med vikten då?

    Vi var ju några som skulle gå ner i vikt. Hur har det gått för er? För mig har det gått ner, men sakta..... Jag har nu bestämt mig för att köra lite pulverdiet för att det ska gå fortare. Jag vill vara klar till sommaren.
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  2. 1
    Hur går det med vikten då? Vi var ju några som skulle gå ner i vikt. Hur har det gått för er? För mig har det gått ner, men sakta..... Jag har nu bestämt mig för att köra lite pulverdiet för att det ska gå fortare. Jag vill vara klar till sommaren.
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Gick inte alls.
    Började med Camebridge i förrgår (svälter sakta ihjäl) och längtar efter att ketos-grejen ska sätta fart.

    Vill inte vara en fet, trött och glåmig småbarnsmamma.
  4. 2
    Gick inte alls.
    Började med Camebridge i förrgår (svälter sakta ihjäl) och längtar efter att ketos-grejen ska sätta fart.

    Vill inte vara en fet, trött och glåmig småbarnsmamma.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    ...längre..
  6. 3
    ...längre..
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Dåligt, för jag har varit sjuk i två månader och dagat i soffan. Nu är jag dock på benen igen, så här skall börja tränas, fast nästa vecka för min sambo är borta denna och jag har ingenstans att göra av barnen.

    Brukar dock cykla när vi skall någonstans, med bägge två i cykelkärran ger det lite flås i alla fall.
  8. 4
    Dåligt, för jag har varit sjuk i två månader och dagat i soffan. Nu är jag dock på benen igen, så här skall börja tränas, fast nästa vecka för min sambo är borta denna och jag har ingenstans att göra av barnen.

    Brukar dock cykla när vi skall någonstans, med bägge två i cykelkärran ger det lite flås i alla fall.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5

    skrattar

    Näe. Det går inte alls - men så ska det ju vara när man är gravid igen. Jag är stor som ett hus och kan knappt ens gå. Cykla och simma går hyfsat bra, och jag försöker att inte gå upp för mycket i vikt - men ändå. Nu ligger jag på plus 11 kg och har två månader kvar...

    Per barn verkar jag få tre kilo över som inte vill försvinna. Tre kilo gånger fyra barn blir ändå TOLV kilo!
    Det får nog bli pulverdieter eller viktväktarna eller något efter jag slutat amma barn nr. 4 någon gång nästa år..
  10. 5
    skrattar Näe. Det går inte alls - men så ska det ju vara när man är gravid igen. Jag är stor som ett hus och kan knappt ens gå. Cykla och simma går hyfsat bra, och jag försöker att inte gå upp för mycket i vikt - men ändå. Nu ligger jag på plus 11 kg och har två månader kvar...

    Per barn verkar jag få tre kilo över som inte vill försvinna. Tre kilo gånger fyra barn blir ändå TOLV kilo!
    Det får nog bli pulverdieter eller viktväktarna eller något efter jag slutat amma barn nr. 4 någon gång nästa år..

Liknande trådar

  1. Vikten
    By Lollo_76 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 12:04
  2. Vikten?
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 07:34
  3. vikten på mig
    By x-tjejen in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 13:28
  4. Vikten
    By Heidi.P in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 12:28
  5. Vikten...
    By AnnonyMia in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 22:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar