Kalas fika!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Kalas fika!

    Vad bjuder ni på kalaset? Tårta på vuxen kalaset och glasstårta/glassbomb till barnkalaset men vad mer?

    Ge mig gärna tips och recept. =)
  2. 1
    Kalas fika! Vad bjuder ni på kalaset? Tårta på vuxen kalaset och glasstårta/glassbomb till barnkalaset men vad mer?

    Ge mig gärna tips och recept. =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Vi kör samma som de andra två födelsedagarna och har utomhuskalas, och hoppas på lika bra väder som det har varit tidigare

    Korvgrillning samt saft/läsk, kaffe/te, tårta, bullar och kakor blir det. Har varit uppskattat och är inte överdrivet massa jobb heller!
  4. 2
    Vi kör samma som de andra två födelsedagarna och har utomhuskalas, och hoppas på lika bra väder som det har varit tidigare

    Korvgrillning samt saft/läsk, kaffe/te, tårta, bullar och kakor blir det. Har varit uppskattat och är inte överdrivet massa jobb heller!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    På barnkalaset tänkte jag korv med bröd samt lite olika grönsaksstavar (gurka, morötter typ)... och kanske något mer som jag inte tänkt ut än. Och gräddtårta därefter som min mamma ska baka.

    Vuxenkalas blir bara den närmsta släkten och då ska vi helt enkelt ha middag. Det blir stekt lax av något slag för det älskar LUdvig.
  6. 3
    På barnkalaset tänkte jag korv med bröd samt lite olika grönsaksstavar (gurka, morötter typ)... och kanske något mer som jag inte tänkt ut än. Och gräddtårta därefter som min mamma ska baka.

    Vuxenkalas blir bara den närmsta släkten och då ska vi helt enkelt ha middag. Det blir stekt lax av något slag för det älskar LUdvig.

Liknande trådar

  1. kalas fika
    By LuddesMamma in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 18:58
  2. Kalas i lokal, fika?
    By kristinas in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 11:52
  3. Att fika eller icke fika, det är frågan
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 13:23
  4. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  5. Kalas,kalas och bebis♥
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 00:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar