BIM passerades i söndags
_1101 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    BIM passerades i söndags

    Törs inte testa mig!! Ska träffa familjen på lördag och om jag vet med säkerhet att jag är gravid så kommer jag inte kunna hålla käften! Hur länge ska man vänta med att berätta egentligen?

    Med första så började jag kräkas på en gång så det gick inte att dölja, men om jag mot förmodan mår bra den här gången så skulle jag vilja hålla det för mig själv lite längre...
  2. 1
    BIM passerades i söndags Törs inte testa mig!! Ska träffa familjen på lördag och om jag vet med säkerhet att jag är gravid så kommer jag inte kunna hålla käften! Hur länge ska man vänta med att berätta egentligen?

    Med första så började jag kräkas på en gång så det gick inte att dölja, men om jag mot förmodan mår bra den här gången så skulle jag vilja hålla det för mig själv lite längre...
  3. Anonym
    #2
    Kunde inte hålla mig, testade mig imorse och... *effektfull paus* - det va negativt! Så jag lämnar denna grupp nu och hoppas på att få joina februarigruppen istället...

    Lycka till alla andra!
  4. 2
    Kunde inte hålla mig, testade mig imorse och... *effektfull paus* - det va negativt! Så jag lämnar denna grupp nu och hoppas på att få joina februarigruppen istället...

    Lycka till alla andra!

Liknande trådar

  1. I söndags
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 17:32
  2. Dop i söndags!
    By AnnA-KariN in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 16:14
  3. Dop i Söndags!
    By Sissi82 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 16:51
  4. I söndags..
    By Mea@ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 08:37
  5. Och där passerades 88 888 med ett
    By Anna i fläkten in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 01:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar