Livstecken från oss (Mimis med Vinga)
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Livstecken från oss (Mimis med Vinga)

    Nu är det längesen jag ens var in på den här sidan, men ska läsa ikapp om er alla snart

    Här är det bara bra efter en hel del förändringar. Jag och barnens pappa har skiljt oss och barnen har fått vänja sig vid vv-boende. Allt funkar finfint och varken Devin eller Vinga har visat någon som helst förändring i personligheter eller välmående.
    Vi separerade i September men bodde kvar tillsammans tills i januari när jag flyttade. Nu bor vi som närmsta grannar i varsin villa med varsin ny sambo (som rena såpan). Barnen kan springa emellan över gräsmattan om vi är ute och allt går över förväntan!

    Idag är Vinga hemma med feber, men jag hoppas att hon är frisk i m när hon blir stor-tjej!

    SKöt om er alla så ska jag läsa på lite om er nu
  2. 1
    Livstecken från oss (Mimis med Vinga) Nu är det längesen jag ens var in på den här sidan, men ska läsa ikapp om er alla snart

    Här är det bara bra efter en hel del förändringar. Jag och barnens pappa har skiljt oss och barnen har fått vänja sig vid vv-boende. Allt funkar finfint och varken Devin eller Vinga har visat någon som helst förändring i personligheter eller välmående.
    Vi separerade i September men bodde kvar tillsammans tills i januari när jag flyttade. Nu bor vi som närmsta grannar i varsin villa med varsin ny sambo (som rena såpan). Barnen kan springa emellan över gräsmattan om vi är ute och allt går över förväntan!

    Idag är Vinga hemma med feber, men jag hoppas att hon är frisk i m när hon blir stor-tjej!

    SKöt om er alla så ska jag läsa på lite om er nu
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Hej och välkommen tillbaka! Jag har undrat vart du hade tagit vägen. Såg att din blogg var försedd med lösenord, så jag kunde ju inte läsa mig till vad som hände där. Men kul att höra från dig igen nu!

    Tråkigt att höra att du och Magnus (?) har skilt er, men det verkar ju som att ni har löst det till det bästa i alla fall.

    Grattis till lilla (stora) Vinga! Här är det några veckor kvar tills födelsedag, men vi ser alla fram emot den med spänning.

    Kram!

    (PS: Är det möjligt att få lösenordet till bloggen? Jag saknar att läsa om er. *tittar med stora hundögon* DS)
  4. 2
    Hej och välkommen tillbaka! Jag har undrat vart du hade tagit vägen. Såg att din blogg var försedd med lösenord, så jag kunde ju inte läsa mig till vad som hände där. Men kul att höra från dig igen nu!

    Tråkigt att höra att du och Magnus (?) har skilt er, men det verkar ju som att ni har löst det till det bästa i alla fall.

    Grattis till lilla (stora) Vinga! Här är det några veckor kvar tills födelsedag, men vi ser alla fram emot den med spänning.

    Kram!

    (PS: Är det möjligt att få lösenordet till bloggen? Jag saknar att läsa om er. *tittar med stora hundögon* DS)
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Oj det måste ha hänt massor hos er! Hoppas ni alla är nöjda med förändringen, men så låter det ju. Välkommen tillbaka!
  6. 3
    Oj det måste ha hänt massor hos er! Hoppas ni alla är nöjda med förändringen, men så låter det ju. Välkommen tillbaka!

Liknande trådar

  1. Ett livstecken från oss
    By Villervalla in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 23:27
  2. Ett livstecken från mig!
    By umami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 09:51
  3. Rapport från Mimi och Vinga
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 08:50
  4. Ett livstecken från mig!
    By lillasysteryster in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 21:09
  5. Livstecken från mig ;)
    By YlvaG in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 08:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar