Dags för träff!!(?)
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Dags för träff!!(?)

    Jag pratade med Spirella igår och hon kom med det lysande förslaget att vi borde ses, och tyckte att Västerås kan vara en bra plats. Jag nappade direkt förstås!

    Mitt förslag är att de som vill och kan kommer till Västerås ungefär runt 13-tiden lördag den 8 maj. Beroende på hur många vi blir och hur väderleksprognosen ser ut när vi närmar oss bestämmer jag mig för om jag kan bjuda in er alla här hemma - hoppas det - eller om vi ska ses på en restaurang på stan. (Kommer man med tåg till V-ås är det buslätt att ta buss hit till mig, om man inte känner för en 50 minuters promenad i vårsolen...)

    Vad tror ni, några som är at least a bit interested...?
    För ett par generationer sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
  2. 1
    Dags för träff!!(?) Jag pratade med Spirella igår och hon kom med det lysande förslaget att vi borde ses, och tyckte att Västerås kan vara en bra plats. Jag nappade direkt förstås!

    Mitt förslag är att de som vill och kan kommer till Västerås ungefär runt 13-tiden lördag den 8 maj. Beroende på hur många vi blir och hur väderleksprognosen ser ut när vi närmar oss bestämmer jag mig för om jag kan bjuda in er alla här hemma - hoppas det - eller om vi ska ses på en restaurang på stan. (Kommer man med tåg till V-ås är det buslätt att ta buss hit till mig, om man inte känner för en 50 minuters promenad i vårsolen...)

    Vad tror ni, några som är at least a bit interested...?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    *Deppar* Jag kan inte då... ni får tänka på mig... jag tar mig då runt i Östhammar. Stadsloppet är då - 6 km.

    Ha det så kul
  4. 2
    *Deppar* Jag kan inte då... ni får tänka på mig... jag tar mig då runt i Östhammar. Stadsloppet är då - 6 km.

    Ha det så kul
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Jag skulle vilja. Dels så vet jag att jag med stor sannorlikhet kommer att avboka i sista minuten och dels så jobbar mannen vilket innebär att jag är ensam med E. Mamma är ute på landet. Kanske åker hon innan E slutar på fredagen.
    Men jag sätter ett STORT kanske
  6. 3
    Jag skulle vilja. Dels så vet jag att jag med stor sannorlikhet kommer att avboka i sista minuten och dels så jobbar mannen vilket innebär att jag är ensam med E. Mamma är ute på landet. Kanske åker hon innan E slutar på fredagen.
    Men jag sätter ett STORT kanske
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag kan och vill!
  8. 4
    Jag kan och vill!
  9. mamma_i_norr
    #5
    Jättekul!
    Men tyvärr så bor jag alltför långt norrut för att vara möjligt.
    En träff i sommar i Stockholm? Missade den som var i somras med minsta möjliga marginal men vi ska nog ner under semestern iår igen.
  10. 5
    Jättekul!
    Men tyvärr så bor jag alltför långt norrut för att vara möjligt.
    En träff i sommar i Stockholm? Missade den som var i somras med minsta möjliga marginal men vi ska nog ner under semestern iår igen.
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Skulle gärna vara med men bor för långt söderut. Kanske om det blir en träff på Öland i sommar.
  12. 6
    Skulle gärna vara med men bor för långt söderut. Kanske om det blir en träff på Öland i sommar.
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Nej f-n!! Just den dagen är jag o familjen i Sthlm hos min syster på födelsedagsfirande...
  14. 7
    Nej f-n!! Just den dagen är jag o familjen i Sthlm hos min syster på födelsedagsfirande...
  15. Medlem sedan
    Dec 1998
    #8
    Det hade varit jättetrevligt! Men den 8:e släpar vi båtbommar på båtklubben. Frånvaro straffs med böter så det är bäst att dyka upp ;-)
    Tar det som ett vardagsträningspass :-)
    Hoppas ni som kan får supertrevligt!
  16. 8
    Det hade varit jättetrevligt! Men den 8:e släpar vi båtbommar på båtklubben. Frånvaro straffs med böter så det är bäst att dyka upp ;-)
    Tar det som ett vardagsträningspass :-)
    Hoppas ni som kan får supertrevligt!
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9
    Hade varit jättejättetrevligt MEN den dagen är jag upptagen.

    Först och främst är jag i Sandhamn med jobbet och väl hemma är det dags att fira M som fyller 8 år då...
  18. 9
    Hade varit jättejättetrevligt MEN den dagen är jag upptagen.

    Först och främst är jag i Sandhamn med jobbet och väl hemma är det dags att fira M som fyller 8 år då...
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10
    Jag kan! Ska bara åka med barnen på betessläpp ute i Ryterne först på fm. Dessutom behöver jag ha med dem eftersom maken är på förskolan och har städdag.
  20. 10
    Jag kan! Ska bara åka med barnen på betessläpp ute i Ryterne först på fm. Dessutom behöver jag ha med dem eftersom maken är på förskolan och har städdag.
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11
    Nya förslag!! *pekar uppåt* Det vore ju skoj om flera kunde...
  22. 11
    Nya förslag!! *pekar uppåt* Det vore ju skoj om flera kunde...

Liknande trådar

  1. kanske dags för en 08 träff?
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 16:33
  2. träff?
    By mia-b in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 21:28
  3. Vad kul med träff!
    By Upptagen-Tus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 09:25
  4. Dags att planera träff eller?
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 06:44
  5. Dags för en UFO-träff
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 02:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar