Med hjärtat i halsgropen...
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Med hjärtat i halsgropen...

    ... Tar jag steget in hit!

    De senaste åren har jag och min man kämpat oss igenom IVF-svängen och i tisdags testade jag positivt efter att ha satt in ett fryst embryo från tidigare provrörsförsök. Om allt går som det ska nu så kommer min son (från tidigare relation, han fyller 8 i år) få ett syskon i januari. Vi är så lyckliga, och samtidigt livrädda förstås för att det ska hända något... Men ingen har ju några garantier så nu tänker jag njuta av denna graviditet så länge den varar, vilket förhoppningsvis blir hela detta år!
    Som en kanin!
  2. 1
    Med hjärtat i halsgropen... ... Tar jag steget in hit!

    De senaste åren har jag och min man kämpat oss igenom IVF-svängen och i tisdags testade jag positivt efter att ha satt in ett fryst embryo från tidigare provrörsförsök. Om allt går som det ska nu så kommer min son (från tidigare relation, han fyller 8 i år) få ett syskon i januari. Vi är så lyckliga, och samtidigt livrädda förstås för att det ska hända något... Men ingen har ju några garantier så nu tänker jag njuta av denna graviditet så länge den varar, vilket förhoppningsvis blir hela detta år!
  3. Therese bf 9/1
    #2
    Vilket härligt välkommet plus :-) Stort grattis och lycka till. Hoppas vi får följas åt till januari.
  4. 2
    Vilket härligt välkommet plus :-) Stort grattis och lycka till. Hoppas vi får följas åt till januari.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Tack tack! Ja, det får vi verkligen hoppas.
  6. 3
    Tack tack! Ja, det får vi verkligen hoppas.
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Hurra! Grattis! Ja, nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra - för det ska det!
    Tjoho, nu börjar vi bli en liten grupp
  8. 4
    Hurra! Grattis! Ja, nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra - för det ska det!
    Tjoho, nu börjar vi bli en liten grupp
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Tack tack, och grattis själv! Ja, såklart att allt ska gå bra, ska bara sluta nojja först. ;-)
  10. 5
    Tack tack, och grattis själv! Ja, såklart att allt ska gå bra, ska bara sluta nojja först. ;-)

Liknande trådar

  1. Hjärtat i halsgropen...
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 18:50
  2. Hjärtat i halsgropen...
    By Maria & J in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 11:00
  3. Hjärtat i halsgropen!
    By fuchsia in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 23:40
  4. Hjärtat i halsgropen!
    By fuchsia in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 21:13
  5. Hjärtat i halsgropen!
    By fuchsia in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar