Ja vad HAR barnen på skolavslutningen
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Ja vad HAR barnen på skolavslutningen

    nu för tiden? Mitt första barn (tjej) går ut f-klassen nu, så jag är helt nybörjare på det här med avslutningskläder. Utgår i huvudet ifrån mina egna outfits genom skolåren... :-)

    Jag tänker främst på hur uppklätt det brukar vara numera. Förstår ju att det är olika, men mellan tummen och pekfingret?
  2. 1
    Ja vad HAR barnen på skolavslutningen nu för tiden? Mitt första barn (tjej) går ut f-klassen nu, så jag är helt nybörjare på det här med avslutningskläder. Utgår i huvudet ifrån mina egna outfits genom skolåren... :-)

    Jag tänker främst på hur uppklätt det brukar vara numera. Förstår ju att det är olika, men mellan tummen och pekfingret?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    dessutom är det olika på olika skolor

    Min dotter har bestämt sig för att ha samma klänning som förra året, en vit med stora röda körsbär så den känns väldigt "rätt" i år... Till det vita remsandaler.

    Min sexåring ska ha en röd klänning med vita prickar från jackpot (också förra årets) och vita ballerina.

    Körsbärsklänningen är i trikå men rätt snyggt snitt, förra året var det en salig blandning men jag tror de flesta flickor hade klänning och inte de enklaste solklänningarna...
  4. 2
    dessutom är det olika på olika skolor

    Min dotter har bestämt sig för att ha samma klänning som förra året, en vit med stora röda körsbär så den känns väldigt "rätt" i år... Till det vita remsandaler.

    Min sexåring ska ha en röd klänning med vita prickar från jackpot (också förra årets) och vita ballerina.

    Körsbärsklänningen är i trikå men rätt snyggt snitt, förra året var det en salig blandning men jag tror de flesta flickor hade klänning och inte de enklaste solklänningarna...
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    här har dom allt från enkla solklänningar med en liten kofta.till fina blåsor.till 3/4 byxa/jeans med topp/tunika.