Ansluter mig...
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Ansluter mig...

    Hejsan!
    Då trillar jag in här i gruppen. Har anat lite att jag var gravid och tog testet igår och jodå. Aningen nervöst och pirrigt. jag har nyligen fyllt 40 och detta blir barn numero fyra. Har flicka -96, flicka -99, pojke -08 och nu väntas det i januari.
    FYRA barnsmamma...vem hade kunnat tro det?
    Tiden är kanske inte den bästa (eller så är den det), blev nämligen uppsagd för ett tag sedan och min första arbetslösa dag är idag! Kan ju bara gissa hur en arbetsgivare ställer sig till en gravid sökande.
    Många tankar i huvudet nu... Åldern..och vikten...jisses nu ska jag upp i vikt igen..jag som precis lyckats gå ner nästan allt sen förra

    Men ja...hej iallafall, ska bli roligt att lära känna er
  2. 1
    Ansluter mig... Hejsan!
    Då trillar jag in här i gruppen. Har anat lite att jag var gravid och tog testet igår och jodå. Aningen nervöst och pirrigt. jag har nyligen fyllt 40 och detta blir barn numero fyra. Har flicka -96, flicka -99, pojke -08 och nu väntas det i januari.
    FYRA barnsmamma...vem hade kunnat tro det?
    Tiden är kanske inte den bästa (eller så är den det), blev nämligen uppsagd för ett tag sedan och min första arbetslösa dag är idag! Kan ju bara gissa hur en arbetsgivare ställer sig till en gravid sökande.
    Många tankar i huvudet nu... Åldern..och vikten...jisses nu ska jag upp i vikt igen..jag som precis lyckats gå ner nästan allt sen förra

    Men ja...hej iallafall, ska bli roligt att lära känna er
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Välkommen hit! Vad roligt med en fyra! Inte så kul med uppsägningen däremot, men du får väl tänka att det var en mening med det, kanske behövde du få vila lite nu..? Kram!
  4. 2
    Välkommen hit! Vad roligt med en fyra! Inte så kul med uppsägningen däremot, men du får väl tänka att det var en mening med det, kanske behövde du få vila lite nu..? Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Grattis och välkommen!

    Jag väntar också fyran, fast är 29, och jag har väl också många gånger funderat över det där med tajmingen... men jag har alltid velat ha många barn, så jag bestämmer mej för att jag är glad, och det är jag.
    Vad jag vill komma fram till är att oplanerade barn är det bara att ruta in sitt liv efter - jaha, nu blev det såhär, då får vi göra såhär! När jag själv har varit med och planerat kan jag klandra mej själv över dålig planering... vilket egentligen är väldigt dumt för väldigt mycket kan hända på 40 veckor + de man försöker bli gravid... som när trean planerades exakt till terminsslut på vårterminen, det var ju inte så smart eftersom jag hela tiden somnade i böckerna! Men det blev ju bra ändå

    Hej och välkommen!
  6. 3
    Grattis och välkommen! Jag väntar också fyran, fast är 29, och jag har väl också många gånger funderat över det där med tajmingen... men jag har alltid velat ha många barn, så jag bestämmer mej för att jag är glad, och det är jag.
    Vad jag vill komma fram till är att oplanerade barn är det bara att ruta in sitt liv efter - jaha, nu blev det såhär, då får vi göra såhär! När jag själv har varit med och planerat kan jag klandra mej själv över dålig planering... vilket egentligen är väldigt dumt för väldigt mycket kan hända på 40 veckor + de man försöker bli gravid... som när trean planerades exakt till terminsslut på vårterminen, det var ju inte så smart eftersom jag hela tiden somnade i böckerna! Men det blev ju bra ändå

    Hej och välkommen!
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Jag har också bestämt mig för att jag är glad...jätteglad Lilla pyret är så välkommen så. Tror att allt löser sig efter hand...blir kanske nåt helt annorlunda än vad jag tänkt mig och det kan ju bli hur kul som
    Tack för välkomnandet och grattis till fyran!
  8. 4
    Jag har också bestämt mig för att jag är glad...jätteglad Lilla pyret är så välkommen så. Tror att allt löser sig efter hand...blir kanske nåt helt annorlunda än vad jag tänkt mig och det kan ju bli hur kul som
    Tack för välkomnandet och grattis till fyran!
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Tack Jo nog kan man behöva lite extra vila kanske och som sagt...tror också det finns en mening med det Glad är jag iallafall!
  10. 5
    Tack Jo nog kan man behöva lite extra vila kanske och som sagt...tror också det finns en mening med det Glad är jag iallafall!

Liknande trådar

  1. Ansluter mig
    By Anonym in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-03-06, 19:18
  2. Ansluter mej
    By fyrbarnsmamma in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 10:53
  3. Då tar jag och ansluter mig
    By morellen in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 13:58
  4. Ansluter mig:)
    By Lima in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 22:20
  5. Ansluter mig...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar