Nu har jag betalat en
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Nu har jag betalat en

    exkursion åt dottern som den snälla mamman jag är...:-) men det var inte det jag skulle skriva eg... Ni som har ungar som jag som flyttat hemifrån men inte haft möjlighet ta med möbler och så, låter ni deras rum stå orörda??? Eller skuffar ni undan möblerna och fixar nått annat i rummet? Kommer troligtvis dröja tills dottern får en egen lägenhet, hon hyr möblerat nu... I o fs hon bor i rummet när hon är hemma, men ibland får jag lust att inreda ett bibliotek:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Nu har jag betalat en exkursion åt dottern som den snälla mamman jag är...:-) men det var inte det jag skulle skriva eg... Ni som har ungar som jag som flyttat hemifrån men inte haft möjlighet ta med möbler och så, låter ni deras rum stå orörda??? Eller skuffar ni undan möblerna och fixar nått annat i rummet? Kommer troligtvis dröja tills dottern får en egen lägenhet, hon hyr möblerat nu... I o fs hon bor i rummet när hon är hemma, men ibland får jag lust att inreda ett bibliotek:-)
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Vi gav rummet till mellandottern istället och när äldsta är hemma får hon dela med lillbrorsan dit vi flyttade in hennes säng.
  4. 2
    Vi gav rummet till mellandottern istället och när äldsta är hemma får hon dela med lillbrorsan dit vi flyttade in hennes säng.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Vi har ju platsen så det är inte det men det känns konstigt på nått sätt att ha rummet bara stående:-) fast katten sover i hennes säng:-)
  6. 3
    Vi har ju platsen så det är inte det men det känns konstigt på nått sätt att ha rummet bara stående:-) fast katten sover i hennes säng:-)
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Har ändrat en del, men sängen står kvar så hon kan bo där när hon kommer hem.
  8. 4
    Har ändrat en del, men sängen står kvar så hon kan bo där när hon kommer hem.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jo lite har vi väl ändrat bla står mitt gamla skrivbord i hennes rum och så är det överröst med foton på henne, till hennes missnöje:-) hahhaa

    Hon ska till Lindesberg på exkursion:-)
  10. 5
    Jo lite har vi väl ändrat bla står mitt gamla skrivbord i hennes rum och så är det överröst med foton på henne, till hennes missnöje:-) hahhaa

    Hon ska till Lindesberg på exkursion:-)
  11. Medlem sedan
    Mar 1998
    #6
    Om plats fanns hade jag nog haft utflyttade barns rum som extrarum för både gäster och barn som hälsar på. Eh... gäster... har vi nånsin gäster??? Jamen hur som... ett trevligt rum som vem som helst kan sova i skulle det vara. Det fick gärna vara barnets gamla möbler där men pryttlar och kläder skulle jag packa undan. Det mesta iaf.
  12. 6
    Om plats fanns hade jag nog haft utflyttade barns rum som extrarum för både gäster och barn som hälsar på. Eh... gäster... har vi nånsin gäster??? Jamen hur som... ett trevligt rum som vem som helst kan sova i skulle det vara. Det fick gärna vara barnets gamla möbler där men pryttlar och kläder skulle jag packa undan. Det mesta iaf.
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Behållt rummet som det är...
  14. 7
    Behållt rummet som det är...

Liknande trådar

  1. Jag har betalat nu!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-04-25, 20:00
  2. Betalat för sex??
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 70
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 13:33
  3. Nu har jag betalat
    By Titti1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 14:08
  4. Kan man ha betalat
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 21:36
  5. Vem har min make betalat för att bli..
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar