utvecklingssamtal
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    utvecklingssamtal

    Nu har jag varit på Malaikas första utvecklingssamtal och hon gick igenom utan anmärkningar!
    Hon är glad, aktiv, pratig och kan allas namn och är lite av en favorit bland personalen tydligen. Känns otroligt skönt!
    Måste säga att jag inte heller har några anmärkningar på förskolan, de är fantastiska!
    Vilket gör att det känns extra svårt att bestämma mig om jag ska byta till Internationell Skola nästa höst...
  2. 1
    utvecklingssamtal Nu har jag varit på Malaikas första utvecklingssamtal och hon gick igenom utan anmärkningar!
    Hon är glad, aktiv, pratig och kan allas namn och är lite av en favorit bland personalen tydligen. Känns otroligt skönt!
    Måste säga att jag inte heller har några anmärkningar på förskolan, de är fantastiska!
    Vilket gör att det känns extra svårt att bestämma mig om jag ska byta till Internationell Skola nästa höst...
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Det var väl skönt. Varför funderar du på att byta?
  4. 2
    Det var väl skönt. Varför funderar du på att byta?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    för engelskans skull, har haft de planerna sen hon föddes, typ, men de får inte börja förrän de är tre.
  6. 3
    för engelskans skull, har haft de planerna sen hon föddes, typ, men de får inte börja förrän de är tre.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Okej. Vad pratar hon för språk med sin pappa? Och vilket språk pratar ni med varandra, du och Malaikas pappa? Blev lite nyfiken
  8. 4
    Okej. Vad pratar hon för språk med sin pappa? Och vilket språk pratar ni med varandra, du och Malaikas pappa? Blev lite nyfiken
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    swahili mest med pappan tror jag, och lite svenska, och en del engelska när hans kompisar som inte pratar swahili är med tror jag också, jag är sällan där när de träffas, mer än vid överlämnandet. jag pratar engelska och svenska.
    Med Malaikas pappa mest engelska och swahili, ofta i en salig blandning... (av typen "is it poa if we meet saa tano kesho")
  10. 5
    swahili mest med pappan tror jag, och lite svenska, och en del engelska när hans kompisar som inte pratar swahili är med tror jag också, jag är sällan där när de träffas, mer än vid överlämnandet. jag pratar engelska och svenska.
    Med Malaikas pappa mest engelska och swahili, ofta i en salig blandning... (av typen "is it poa if we meet saa tano kesho")
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    är ju jättebra om hon lär sig flera språk när hon är liten, men jag förstår din oro när hon trivs så bra där hon är. Tja, du får nog gå på din känsla.
  12. 6
    är ju jättebra om hon lär sig flera språk när hon är liten, men jag förstår din oro när hon trivs så bra där hon är. Tja, du får nog gå på din känsla.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    yepp, behöver ju inte bestämma mig än, först nästa år, det är ju nya grupper till hösten så hon kanske inte alls kommer att trivas lika bra till nästa vår. Fast det hoppas jag förstås att hon gör. Nåja ska hur som helst hälsa på skolan osv innan jag bestämmer mig
  14. 7
    yepp, behöver ju inte bestämma mig än, först nästa år, det är ju nya grupper till hösten så hon kanske inte alls kommer att trivas lika bra till nästa vår. Fast det hoppas jag förstås att hon gör. Nåja ska hur som helst hälsa på skolan osv innan jag bestämmer mig

Liknande trådar

  1. Utvecklingssamtal
    By millis42 in forum Tonåringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 22:47
  2. utvecklingssamtal kl 12-15?
    By heltids in forum Barn som yrke
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 20:15
  3. utvecklingssamtal i
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 08:43
  4. Bra med utvecklingssamtal
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 09:35
  5. Utvecklingssamtal
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar