någon mer ?
Övriga funktionshinder
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    någon mer ?

    Sjukvården har gjort så grova missar när det gäller vår snart 5 åriga son.Han har varit nära döden flera ggr och han var 4 år när dom upptäckte han brist på ett livsviktigt hormon .Det har bland annat orsakat förstorade organ muskelsvagehet sen utveckling motoriskt mm ja listan kan göras lång.
    Det gör så onte att se och veta att sjukvården man ska lita på orsakat vår sons lidande och att han förlorat så många år genom att han varit sjuk stora delar av han lilla liv.
    detta är första gången jag skriver om det och dela med mig och tårana rinne för det gör så ont. Vi är så rädda att förlora honom .Vi kämpar med advokater mm för vår son ska få upprättelse för det dom gjort men vad hjälper det egentligen då han har fått men för livet.

    finns det nån annan med svårt sjukt barn ?eller nån som kan ge tips hur man ska orka
  2. 1
    någon mer ? Sjukvården har gjort så grova missar när det gäller vår snart 5 åriga son.Han har varit nära döden flera ggr och han var 4 år när dom upptäckte han brist på ett livsviktigt hormon .Det har bland annat orsakat förstorade organ muskelsvagehet sen utveckling motoriskt mm ja listan kan göras lång.
    Det gör så onte att se och veta att sjukvården man ska lita på orsakat vår sons lidande och att han förlorat så många år genom att han varit sjuk stora delar av han lilla liv.
    detta är första gången jag skriver om det och dela med mig och tårana rinne för det gör så ont. Vi är så rädda att förlora honom .Vi kämpar med advokater mm för vår son ska få upprättelse för det dom gjort men vad hjälper det egentligen då han har fått men för livet.

    finns det nån annan med svårt sjukt barn ?eller nån som kan ge tips hur man ska orka
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Nej, men jag lider med er!
  4. 2
    Nej, men jag lider med er!

Liknande trådar

  1. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  2. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  3. Någon jurist eller någon kunnig om arv?
    By Undrande! in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 20:03
  4. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar