Tips för hemmafödare
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Tips för hemmafödare

    Nu har jag hittat ett ställe där man kan beställa hela paket med "allt man behöver" till sin hemmafödsel - något jag saknat väldigt mycket här i Sverige (men som alla holländska kvinnor får hem via sjukförsäkringen, oavsett hur de planerar föda).

    Jag har kört länken genom google's översättningsmojäng,så lite svårförståeligt är det - men ni ska leta efter "moderskapsförpackningar". .

    http://translate.google.se/translate...abyshoppen.nl/
  2. 1
    Tips för hemmafödare Nu har jag hittat ett ställe där man kan beställa hela paket med "allt man behöver" till sin hemmafödsel - något jag saknat väldigt mycket här i Sverige (men som alla holländska kvinnor får hem via sjukförsäkringen, oavsett hur de planerar föda).

    Jag har kört länken genom google's översättningsmojäng,så lite svårförståeligt är det - men ni ska leta efter "moderskapsförpackningar". .

    http://translate.google.se/translate...abyshoppen.nl/
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Natalis moderskap paket

    Så heter de tre "kraampaketten", där allt från navelklämmor, till kompresser, avslagsbindor, vanliga bindor, madrass-skydd, etc ingår
  4. 2
    Natalis moderskap paket Så heter de tre "kraampaketten", där allt från navelklämmor, till kompresser, avslagsbindor, vanliga bindor, madrass-skydd, etc ingår
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Tack för ett bra tips!
  6. 3
    Tack för ett bra tips!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Sökte på det men dom paketen jag hittade var med kläder, lite blöjor, bindor handdukar.
    sånt kan man ju köpa löst i vilken affär man vill.

    Finns det att köpa löst på apoteket el dyl och vad ska man ha?
  8. 4
    Sökte på det men dom paketen jag hittade var med kläder, lite blöjor, bindor handdukar.
    sånt kan man ju köpa löst i vilken affär man vill.

    Finns det att köpa löst på apoteket el dyl och vad ska man ha?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Tycker de packeten varit värdelösa som jag sett. Saknar poolar att köpa men inte skyddskläder liksom
  10. 5
    Tycker de packeten varit värdelösa som jag sett. Saknar poolar att köpa men inte skyddskläder liksom

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. ge mig tips ert bästa tips
    By mathilda in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 11:44
  3. Tips, tips efterlyses.....
    By sienna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 21:18
  4. tips om sida med tips & råd
    By Petra-4barn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 15:12
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar