Massor att göra...
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Massor att göra...

    babbel..

    .. idag har jag inte hunnit sitta vid datorn alls (ovanligt! hehe). Jag och Emil hade sång på förmiddagen, och så har de lagt massagen på samma dag så det är bara 1,5 timme hemma emellan och då ska han hinna sova minst 1 timme och äta mat. Så det är rätt tajt där, jag ska ju dessutom hinna äta och fixa. Iaf så var vi iväg på massagen med, jättemysigt. Emil pratar SÅ mycket nu.. dädädäädädää teeeh teeeh teeeh bläää bläää dädädädä teeee.. De tre kombinationerna hela dagarna, sött Sedan har jag hållt på och städat och sytt hela dagen. Syrrans ungar fyller år och jag tänkte sy mössa + scarf till de båda tjejerna och ja, det tar faktiskt tid att sy.. (vi åker imorgon så jag var tvungen att bli klar idag). De blev klara iaf.. hade fått mina märkeslappar att sy på med Emils gosedjur Bulgur fick stå modell





    Vi åker som sagt imorgon till Stockholm. Syster bor där. Vi blir kvar ända till söndag. Ska bli roligt att träffa dem, det blir inte alltför ofta. Och nu har vi inte varit där på ett år. De har renoverat hela huset så vi kommer inte känna igen oss.
  2. 1
    Massor att göra... babbel..

    .. idag har jag inte hunnit sitta vid datorn alls (ovanligt! hehe). Jag och Emil hade sång på förmiddagen, och så har de lagt massagen på samma dag så det är bara 1,5 timme hemma emellan och då ska han hinna sova minst 1 timme och äta mat. Så det är rätt tajt där, jag ska ju dessutom hinna äta och fixa. Iaf så var vi iväg på massagen med, jättemysigt. Emil pratar SÅ mycket nu.. dädädäädädää teeeh teeeh teeeh bläää bläää dädädädä teeee.. De tre kombinationerna hela dagarna, sött Sedan har jag hållt på och städat och sytt hela dagen. Syrrans ungar fyller år och jag tänkte sy mössa + scarf till de båda tjejerna och ja, det tar faktiskt tid att sy.. (vi åker imorgon så jag var tvungen att bli klar idag). De blev klara iaf.. hade fått mina märkeslappar att sy på med Emils gosedjur Bulgur fick stå modell





    Vi åker som sagt imorgon till Stockholm. Syster bor där. Vi blir kvar ända till söndag. Ska bli roligt att träffa dem, det blir inte alltför ofta. Och nu har vi inte varit där på ett år. De har renoverat hela huset så vi kommer inte känna igen oss.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Oj oj oj!! Om du inte vill fortsätta plugga efter föräldraledigheten (för det tror jag du sagt att du gör) så kan du ju alltid börja sälja dina barnkläder. Du är grym ju!!
  4. 2
    Oj oj oj!! Om du inte vill fortsätta plugga efter föräldraledigheten (för det tror jag du sagt att du gör) så kan du ju alltid börja sälja dina barnkläder. Du är grym ju!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Vad duktig du är, så proffsigt!!
    Snyggt med namnlappen på!
    Hoppas ni får en riktig kul helg hos din syster, roligt för kusinerna att träffas.
    Hur gamla är hennes barn?
  6. 3
    Vad duktig du är, så proffsigt!!
    Snyggt med namnlappen på!
    Hoppas ni får en riktig kul helg hos din syster, roligt för kusinerna att träffas.
    Hur gamla är hennes barn?
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Inom en månad nu fyller de båda, 3 år respektive 6 år. De älskar att träffa Emil och är på honom hela tiden.. han får inte en lugn sekund. Nu ska vi vara där 4 hela dagar. Så han kommer nog sova en vecka efter i sträck av alla intryck
  8. 4
    Inom en månad nu fyller de båda, 3 år respektive 6 år. De älskar att träffa Emil och är på honom hela tiden.. han får inte en lugn sekund. Nu ska vi vara där 4 hela dagar. Så han kommer nog sova en vecka efter i sträck av alla intryck
  9. Medlem sedan
    Feb 2010
    #5
    Då blir det kusinmys i helgen

    Min bror och fru ska ha barn när som helst, deras första, så jag längtar sååå efter att bli faster!!
  10. 5
    Då blir det kusinmys i helgen

    Min bror och fru ska ha barn när som helst, deras första, så jag längtar sååå efter att bli faster!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Livet leker och du har fullt upp! Härliga tider!
  12. 6
    Livet leker och du har fullt upp! Härliga tider!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Vad duktig du är ! Ser ju super proffsigt ut med de fina etiketterna - kusinerna kommer att bli stormförtjusta !
  14. 7
    Vad duktig du är ! Ser ju super proffsigt ut med de fina etiketterna - kusinerna kommer att bli stormförtjusta !
  15. Medlem sedan
    Feb 2009
    #8
    WoW! Så snyggt!! Jaja sanna mina ord-snart säljer du barnkläder!!! =)
  16. 8
    WoW! Så snyggt!! Jaja sanna mina ord-snart säljer du barnkläder!!! =)

Liknande trådar

  1. Göra massor med bakning!
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 20:30
  2. Har massor att göra så jag glömde
    By Belly82 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 16:52
  3. Vad ska jag göra med massor av glögg??
    By Anne med britterna in forum Mat & dryck
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 18:46
  4. Har typ MASSOR att göra,
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 11:15
  5. Vad kan man göra med massor av kiwi?
    By Buzz in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 17:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar