Idag är ingen vanlig dag
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Idag är ingen vanlig dag

    För idag fyller Ellen 4 år!

    Oj vad det går fort och vad stor hon har blivit. 110cm lång och ca 17 kg viljestark och envis tjej med centimetertjockt skinn på näsan! Uj vad vi ryker ihop ibland...
    Karonesse med Ellen och Olle
  2. 1
    Idag är ingen vanlig dag För idag fyller Ellen 4 år!

    Oj vad det går fort och vad stor hon har blivit. 110cm lång och ca 17 kg viljestark och envis tjej med centimetertjockt skinn på näsan! Uj vad vi ryker ihop ibland...
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    GRATTIS!!!!

    Min tös är nog en hel del cm kortare en din, och även nästan ett par kilo lätter... men det där med viljestark och skinn på näsan känner jag igen!! ;-)
  4. 2
    GRATTIS!!!!

    Min tös är nog en hel del cm kortare en din, och även nästan ett par kilo lätter... men det där med viljestark och skinn på näsan känner jag igen!! ;-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Ett stort GRATTIS till Ellen!!! Hipp hipp HURRA!!!! Jag har en till med som är envis som synden Vi ryker ihop vi också kan jag lova! Kramar i massor till födelsedags-tjejen!!!
  6. 3
    Ett stort GRATTIS till Ellen!!! Hipp hipp HURRA!!!! Jag har en till med som är envis som synden Vi ryker ihop vi också kan jag lova! Kramar i massor till födelsedags-tjejen!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4

    Grattis Ellen!

    Redan Maj. Här är det födelsedag på tisdag och det VÄNTAS ihärdigt.

    Vi har ett hejdundrans humör här också, tror det är ärvt från mamman

    Det är så fascinerande vilka funderingar de små 4-åringarna har.

    Kram på er.
  8. 4
    Grattis Ellen! Redan Maj. Här är det födelsedag på tisdag och det VÄNTAS ihärdigt.

    Vi har ett hejdundrans humör här också, tror det är ärvt från mamman

    Det är så fascinerande vilka funderingar de små 4-åringarna har.

    Kram på er.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Grattis grattis till Ellen i efterskott! Viljestarka var ordet sa Bull
  10. 5
    Grattis grattis till Ellen i efterskott! Viljestarka var ordet sa Bull
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Grattis i efterskott! Vilken stor tjej du har. Hon är ganska på pricken lika stor som min 6-åring Jag som tycker Pontus är stor och han är 103. 5 lång och drygt 15 kg. Men så har jag ju en hög med småfisar bland mina barn där lillebror är värst. Han är nu 2 år och 3 månader och väger inte ens 10 kg. Har strl 21 i skor och 74 går utan problem på i klädväg även om 80 sitter bättre.
  12. 6
    Grattis i efterskott! Vilken stor tjej du har. Hon är ganska på pricken lika stor som min 6-åring Jag som tycker Pontus är stor och han är 103. 5 lång och drygt 15 kg. Men så har jag ju en hög med småfisar bland mina barn där lillebror är värst. Han är nu 2 år och 3 månader och väger inte ens 10 kg. Har strl 21 i skor och 74 går utan problem på i klädväg även om 80 sitter bättre.

Liknande trådar

  1. Idag är ingen vanlig dag...
    By idapida in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 18:53
  2. Idag är ingen vanlig dag
    By MisaD in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 08:44
  3. Idag är ingen vanlig dag
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 16:27
  4. Idag är ingen vanlig dag
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 09:42
  5. Idag är ingen vanlig dag
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 12:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar