Han ligger rätt risigt till...
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Han ligger rätt risigt till...

    ...hos syrrorna för ogonblicket, vår sööta lugna Oscar *ironiskt*
    Gaaaahh vilken retsticka han är! Helt otroligt. När de sitter och ritar kommer han farande som ett jehu och tar deras tuschpennor och springer iväg med dem och knycklar ihop pappret. När de lägger pussel kommer han rusande som den Rasande Roland och sveper ner alla pusselbitarna på golvet. När de omsorgsfullt har byggt upp en hel Barbie-värld på golvet, kommer han som Terminator från ingenstans och orskar ragnarök i Barbievärlden på en halv sekund. Och grejen är att det inte är nåt oskyldigt 'bebis bus'. Det är helt med vilje och när de börjar skälla på honom får han nåt helt galet i blicken *bränn bränn bränn whoahahaha!!!*
    Jag förstår tjejerna, för han är ju helt enkelt sjukt irriterande just nu! Vad gör man?! Hjälp!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  2. 1
    Han ligger rätt risigt till... ...hos syrrorna för ogonblicket, vår sööta lugna Oscar *ironiskt*
    Gaaaahh vilken retsticka han är! Helt otroligt. När de sitter och ritar kommer han farande som ett jehu och tar deras tuschpennor och springer iväg med dem och knycklar ihop pappret. När de lägger pussel kommer han rusande som den Rasande Roland och sveper ner alla pusselbitarna på golvet. När de omsorgsfullt har byggt upp en hel Barbie-värld på golvet, kommer han som Terminator från ingenstans och orskar ragnarök i Barbievärlden på en halv sekund. Och grejen är att det inte är nåt oskyldigt 'bebis bus'. Det är helt med vilje och när de börjar skälla på honom får han nåt helt galet i blicken *bränn bränn bränn whoahahaha!!!*
    Jag förstår tjejerna, för han är ju helt enkelt sjukt irriterande just nu! Vad gör man?! Hjälp!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Jennie och Pontus stänger in sig på sina rum när de vill vara i fred. Kasper når inte upp till dörrhantaget så det funkar bra här.

    Däremot får de räkna med att Kasper inte gör som de vill om de leker på allmänna ytor. Inte så att jag tycker det är ok att han förstör för dem men de vet att jag inte alltid hinner hindra det.
  4. 2
    Jennie och Pontus stänger in sig på sina rum när de vill vara i fred. Kasper når inte upp till dörrhantaget så det funkar bra här.

    Däremot får de räkna med att Kasper inte gör som de vill om de leker på allmänna ytor. Inte så att jag tycker det är ok att han förstör för dem men de vet att jag inte alltid hinner hindra det.

Liknande trådar

  1. Julbocken ligger risigt till...
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 13:41
  2. Hur risigt ligger jag till ? LAS?
    By Lite skrajsen in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 20:38
  3. Min man ligger risigt till ...
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 13:53
  4. Nu ligger jag risigt till
    By vicketick, Stockholm in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 08:39
  5. då ligger man risigt till nu
    By fröet in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 15:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar