4 bissar!
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    4 bissar!

    Oliver har fått två tänder uppe nu oxå! Den vänstra är precis bara synlig men den syns. De två nere har han haft ett bra tag nu. Så nu borstar vi!
    Stolt mamma till Elliot och Oliver
  2. 1
    4 bissar! Oliver har fått två tänder uppe nu oxå! Den vänstra är precis bara synlig men den syns. De två nere har han haft ett bra tag nu. Så nu borstar vi!
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Oj oj!

    Jag köpte borst-grejer igår. Det var en "borste" (såg ut som ett tortyrredskap fast i mjuk gummi) som var till tandköttet innan de får tänder, en sk gomstimulator. Sen en liten gummitandborste när de börjar få tänder och så en liten vanlig tandborste när tänderna kommit upp.

    Åååh vad han älskade gomstimulatorn! Han ville INTE sluta dra den i munnen o tugga på den. Han dregglade multum (det gör han inte annars) o var helt dyngblöt o han blev jättearg när jag tog den ifrån honom efter 10 min. En bra grej tydligen!
  4. 2
    Oj oj!

    Jag köpte borst-grejer igår. Det var en "borste" (såg ut som ett tortyrredskap fast i mjuk gummi) som var till tandköttet innan de får tänder, en sk gomstimulator. Sen en liten gummitandborste när de börjar få tänder och så en liten vanlig tandborste när tänderna kommit upp.

    Åååh vad han älskade gomstimulatorn! Han ville INTE sluta dra den i munnen o tugga på den. Han dregglade multum (det gör han inte annars) o var helt dyngblöt o han blev jättearg när jag tog den ifrån honom efter 10 min. En bra grej tydligen!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Vi borstar också....fast tandköttet bara än så länge .
    Tänker att det är lika bra att få in vanan och vänja sig vid tandkrämssmaken.
    Inga tänder än dock!
  6. 3
    Vi borstar också....fast tandköttet bara än så länge .
    Tänker att det är lika bra att få in vanan och vänja sig vid tandkrämssmaken.
    Inga tänder än dock!
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Vart hittade du sån där gomstimulator och gummitandborsten, har letat massor men hittar inga
  8. 4
    Vart hittade du sån där gomstimulator och gummitandborsten, har letat massor men hittar inga

Liknande trådar

  1. Namngivningsdag... och två bissar!
    By vyssan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 12:00
  2. Bissar vårdnadstvist!!!
    By Lotta med 2½ in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 21:27
  3. Två små bissar
    By Catten in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar