Jag är tillbaka!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Jag är tillbaka!

    Hej alla glada!
    Jag är tillbaka nu med nytt medlemsnamn, Kopia var mitt gamla.
    Har Martin som är född den 29 maj som ngr stycken till i denna grupp vad jag minns.
    Har tre barn till.
    Jag har varit borta rätt länge...varit massa att göra på jobbfronten o i familjen men det mesta har löst sig nu.
    Är nyopererad, har äntligen fått min karpaltunnelsyndromsklyvning utförd, ursäkta ordvalet men det heter så :/
    Nu ska jag försöka hinna igenom o läsa allt som hänt...
    Det är en massa nykomlingar, småsyskon menar jag, som ploppat ut eller...
  2. 1
    Jag är tillbaka! Hej alla glada!
    Jag är tillbaka nu med nytt medlemsnamn, Kopia var mitt gamla.
    Har Martin som är född den 29 maj som ngr stycken till i denna grupp vad jag minns.
    Har tre barn till.
    Jag har varit borta rätt länge...varit massa att göra på jobbfronten o i familjen men det mesta har löst sig nu.
    Är nyopererad, har äntligen fått min karpaltunnelsyndromsklyvning utförd, ursäkta ordvalet men det heter så :/
    Nu ska jag försöka hinna igenom o läsa allt som hänt...
    Det är en massa nykomlingar, småsyskon menar jag, som ploppat ut eller...
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Välkommen tillbaka. Kul att höra något från dig. Det skrivs inte så mycket här inne längre men nått inlägg då och då brukar dyka upp. Jag kikar in ett par gånger i veckan men är dålig på att skriva. Ja många småsyskon har ploppat ut och flera är på gång. Har själv en liten Ellen på sex månader. Storebror är Felix som är född 10 maj. Jättekul att vara tvåbarnsförälder, allt har gått galant och Felix älskar verkligen sin lillasyster.
  4. 2
    Välkommen tillbaka. Kul att höra något från dig. Det skrivs inte så mycket här inne längre men nått inlägg då och då brukar dyka upp. Jag kikar in ett par gånger i veckan men är dålig på att skriva. Ja många småsyskon har ploppat ut och flera är på gång. Har själv en liten Ellen på sex månader. Storebror är Felix som är född 10 maj. Jättekul att vara tvåbarnsförälder, allt har gått galant och Felix älskar verkligen sin lillasyster.
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    åhhhh ett svar . Nej det verkar inte vara så mkt trafik är inne...men det kanske blir
    Grattis till Ellen och ditt nya mammaliv.
  6. 3
    åhhhh ett svar . Nej det verkar inte vara så mkt trafik är inne...men det kanske blir
    Grattis till Ellen och ditt nya mammaliv.
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Hej, hej igen! Välkommen tillbaka! Ja, det är många som är upptagna på olika håll just nu, verkar det som. Jag är inne och kollar med jämna mellanrum, men oftast tänker jag att "det där tar jag och svarar på sen" och så helt plötsligt så har det gått en vecka eller två. :P Och då är jag ändå "ledig" (arbetslös)! Fast med två barn så är man förstås inte så värst mycket "ledig".

    Jag är en av dem som fått syskon till majbarnet. Fast det var längesen nu. Lukas har blivit 1 år och 4 månader och börjat hos dagmamma tillsammans med Vanja (som för övrigt fyller år om exakt en vecka).

    Namnet på din operation lät läskig, jag hoppas det gick bra och att du mår bra.
  8. 4
    Hej, hej igen! Välkommen tillbaka! Ja, det är många som är upptagna på olika håll just nu, verkar det som. Jag är inne och kollar med jämna mellanrum, men oftast tänker jag att "det där tar jag och svarar på sen" och så helt plötsligt så har det gått en vecka eller två. :P Och då är jag ändå "ledig" (arbetslös)! Fast med två barn så är man förstås inte så värst mycket "ledig".

    Jag är en av dem som fått syskon till majbarnet. Fast det var längesen nu. Lukas har blivit 1 år och 4 månader och börjat hos dagmamma tillsammans med Vanja (som för övrigt fyller år om exakt en vecka).

    Namnet på din operation lät läskig, jag hoppas det gick bra och att du mår bra.
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Välkommen tillbaks.
    Låter fint med operation. Hoppas den blev lyckad!
    Vi hörs!
  10. 5
    Välkommen tillbaks.
    Låter fint med operation. Hoppas den blev lyckad!
    Vi hörs!
  11. Medlem sedan
    May 2010
    #6
    Hej igen...
    Min operation har gått jätte bra Var på arbetsterapi i onsdags, tre veckor efter op och fick höra att jag hade full rörlighet och spänst i handen, inte ens styrkan har försämrats vilket är mer vanligt...så dit behöver jag inte gå mer.
    Det kan nog bli lite fart här igen Jag o mannen har pratat om att försöka få till en 5:a tjingeling
  12. 6
    Hej igen...
    Min operation har gått jätte bra Var på arbetsterapi i onsdags, tre veckor efter op och fick höra att jag hade full rörlighet och spänst i handen, inte ens styrkan har försämrats vilket är mer vanligt...så dit behöver jag inte gå mer.
    Det kan nog bli lite fart här igen Jag o mannen har pratat om att försöka få till en 5:a tjingeling
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Det låter härligt. Jag skulle också vilja ha fem barn i framtiden. Men i dagsläget får vi nöja oss med två, för jag måste jobba ett tag innan vi börjar arbeta på nästa barn.
  14. 7
    Det låter härligt. Jag skulle också vilja ha fem barn i framtiden. Men i dagsläget får vi nöja oss med två, för jag måste jobba ett tag innan vi börjar arbeta på nästa barn.
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Jättekul att höra från dig! Vi har ju till och med setts IRL när barnen var bebisar. Var det inte så att Martin inte gillade vagnen alls då? Eller har har drömt ihop det? Eira har precis fyllt tre och är en glad tjej. Vad har Martin blivit för en liten kille?

    Kram
    Sanna
  16. 8
    Jättekul att höra från dig! Vi har ju till och med setts IRL när barnen var bebisar. Var det inte så att Martin inte gillade vagnen alls då? Eller har har drömt ihop det? Eira har precis fyllt tre och är en glad tjej. Vad har Martin blivit för en liten kille?

    Kram
    Sanna
  17. Medlem sedan
    May 2010
    #9
    Hej! Martin gillade inte vagn, då...men nu
    Han är en bestämd kille med världens humör ena stunden för att sen vända om och bli världens mest tämjbara kille, som sagt han är 3
  18. 9
    Hej! Martin gillade inte vagn, då...men nu
    Han är en bestämd kille med världens humör ena stunden för att sen vända om och bli världens mest tämjbara kille, som sagt han är 3
  19. Medlem sedan
    Dec 2006
    #10
    Lovely!
  20. 10
    Lovely!

Liknande trådar

  1. Tillbaka eller inte tillbaka....
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:41
  2. Hitta tillbaka, få honom tillbaka
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 18:45
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. Tillbaka
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 14:16
  5. var ser man hur mkt man får tillbaka/får
    By Vian6 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar