Här kan man ju vara anonym
Medelålders 45+
  1. AnonymFniss
    #1

    Här kan man ju vara anonym

    så då kan jag ju få berätta att jag har ett barnbarn på väg och det känns helmysko. Men kul
  2. 1
    Här kan man ju vara anonym så då kan jag ju få berätta att jag har ett barnbarn på väg och det känns helmysko. Men kul
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Helmysko??? Varför??? Kul ja det förstår jag.
  4. 2
    Helmysko??? Varför??? Kul ja det förstår jag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Måste du vara anonym för att få berätta att du ska få ett barnbarn? Varför känns det helmysko?
  6. 3
    Måste du vara anonym för att få berätta att du ska få ett barnbarn? Varför känns det helmysko?
  7. AnonymFniss
    #4

    Mysko för att

    det är första barnbarnet. Och jag tycker ju att det var nyss som DE var små
  8. 4
    Mysko för att det är första barnbarnet. Och jag tycker ju att det var nyss som DE var små
  9. AnonymFniss
    #5

    Det är många vänner som är här på aff

    och det är så väldigt tidigt ännu att de blivande föräldrarna vill hålla det hemligt. Det är bara jag som bubblar över lite
  10. 5
    Det är många vänner som är här på aff och det är så väldigt tidigt ännu att de blivande föräldrarna vill hålla det hemligt. Det är bara jag som bubblar över lite
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6
    Mmm. Jag har fått ett barnbarn och det är bara så helt underbart ljuvligt. Han är drygt ett år nu. Han har varit här inatt, igårkväll när jag nattade honom låg jag kvar säkert en timme och bara tittade på honom när han sov.
    Det finaste som finns i hela världen, min Leo <3
  12. 6
    Mmm. Jag har fått ett barnbarn och det är bara så helt underbart ljuvligt. Han är drygt ett år nu. Han har varit här inatt, igårkväll när jag nattade honom låg jag kvar säkert en timme och bara tittade på honom när han sov.
    Det finaste som finns i hela världen, min Leo <3

Liknande trådar

  1. nu måste jag få vara anonym!!
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 19:26
  2. Om att vara anonym
    By petronela in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 13:27
  3. Om att vara anonym...
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar