Cornelia 4 år
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Cornelia 4 år

    Nu har även Cornelia fyllt år & jag förstår inte att hon har blivit 4 år! Gah! Tiden bara rinner iväg... Detta året är ju speciellt för henne eftersom hon blir storasyster och det pratar hon om hela tiden. Jag frågade henne igår hur det kändes nu när hon blivit 4 år och hon svarade: "Mamma, jag känner ingen skillnad. Det känns som igår!"

    Vi väckte henne på morgonen med vår skönsång, presenter och en tårta. Hon var lite svårväckt men när hon väl tittade upp mot oss så slog hon båda händerna för öronen så vi förstod vinken och avslutade snabbt med ett Hipp Hipp Hurra Av de presenter hon fick av oss blev hon nog gladast över sina nya sandaler!
    ♥Goaste lilla Cornelia född den 17:e Maj 2006 (bf 24/5-06)♥
    ♥Vårt underverk Colin född den 30:e Aug 2010 (bf 1/10-10)♥
  2. 1
    Cornelia 4 år Nu har även Cornelia fyllt år & jag förstår inte att hon har blivit 4 år! Gah! Tiden bara rinner iväg... Detta året är ju speciellt för henne eftersom hon blir storasyster och det pratar hon om hela tiden. Jag frågade henne igår hur det kändes nu när hon blivit 4 år och hon svarade: "Mamma, jag känner ingen skillnad. Det känns som igår!"

    Vi väckte henne på morgonen med vår skönsång, presenter och en tårta. Hon var lite svårväckt men när hon väl tittade upp mot oss så slog hon båda händerna för öronen så vi förstod vinken och avslutade snabbt med ett Hipp Hipp Hurra Av de presenter hon fick av oss blev hon nog gladast över sina nya sandaler!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Grattis Cornelia!
  4. 2
    Grattis Cornelia!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Grattis!

    Till både nyblivna 4-åringen och till dig som väntar smått! Hoppas att du mår bra! När kommer liten?

    Kram
  6. 3
    Grattis! Till både nyblivna 4-åringen och till dig som väntar smått! Hoppas att du mår bra! När kommer liten?

    Kram

Liknande trådar

  1. Cornelia 2 år!!! :)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 19:06
  2. Cornelia är här
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 15:30
  3. Cornelia är här!
    By Helena m Noel och C in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 23:01
  4. Cornelia 2 år
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 18:39
  5. Cornelia
    By marikamfem in forum _0406 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 20:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar