Avslöjad
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Avslöjad

    Japp, jag är avslöjad på jobbet..

    När jag skulle åka hem i dag kom den ena chefen ut efter mig till bilen.
    Han började fråga lite lätt hur det var hemma och med barnen och så kom det... för det är väl inga flera på väg?
    -Nja jag vill ju inte ljuga sa jag och så berättade jag som det var.
    Har ju sett att du går med stora tröjor och tunikor och du brukar ju vara så smal sa han.

    men ojoj, hur orkar ni det? en på 3 och en på 1,5 och en bebis. Då ska du vara
    hemma helt nu då frågade han oxå och det svarade jag inte på.

    Fick 4månader helt sist tills min vikarie slutade och jag fick börja jobba 2-3dgr/vecka med sonen med mig. Tänker inte!!!! göra detta igen.

    jaja, vi får se vad de säger i morgon...
  2. 1
    Avslöjad Japp, jag är avslöjad på jobbet..

    När jag skulle åka hem i dag kom den ena chefen ut efter mig till bilen.
    Han började fråga lite lätt hur det var hemma och med barnen och så kom det... för det är väl inga flera på väg?
    -Nja jag vill ju inte ljuga sa jag och så berättade jag som det var.
    Har ju sett att du går med stora tröjor och tunikor och du brukar ju vara så smal sa han.

    men ojoj, hur orkar ni det? en på 3 och en på 1,5 och en bebis. Då ska du vara
    hemma helt nu då frågade han oxå och det svarade jag inte på.

    Fick 4månader helt sist tills min vikarie slutade och jag fick börja jobba 2-3dgr/vecka med sonen med mig. Tänker inte!!!! göra detta igen.

    jaja, vi får se vad de säger i morgon...
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Jo det börjar ju synas på en redan oavsett om man vill eller inte :P själv kan jag inte ens bära mina vanliga byxor.. Nej men det ska man väl inte behöva man har ju rätt till att vara hemma i 1 år vill man det så ska man det!
  4. 2
    Jo det börjar ju synas på en redan oavsett om man vill eller inte :P själv kan jag inte ens bära mina vanliga byxor.. Nej men det ska man väl inte behöva man har ju rätt till att vara hemma i 1 år vill man det så ska man det!
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    ja det börjar ju bli lite svårt att dölja men vad klumpigt han uttryckte sig, nästan elakt paktist usha. hoppas du får bättre bemötande av dom andra på jobbet,.
  6. 3
    ja det börjar ju bli lite svårt att dölja men vad klumpigt han uttryckte sig, nästan elakt paktist usha. hoppas du får bättre bemötande av dom andra på jobbet,.

Liknande trådar

  1. Avslöjad
    By Stina2 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 08:59
  2. Avslöjad!
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 18:35
  3. Avslöjad
    By Tigertassa in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 09:12
  4. Avslöjad!
    By /C i v. 10 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:10
  5. På tal om avslöjad..
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar