Nytt nick igen...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Nytt nick igen...

    ...japp, Trasselkrus har blivit skruttans mor (men ni är ju vana vid skruttan så det är ju inget konstigt nick!).

    Länge sen jag var här inne, det har väl inte riktigt prioriterats... Mammaledigheten har tagit slut ännnu en gång och jag är inne i upplärningsfasen på ett nytt jobb i en för mig helt ny branch.

    Skruttan lever och mår, full fart som vanligt. Hon vill väldigt gärna vara stor nu och gå i skolan, det är mycket prat om det hemma - när ska hon bli stor nog att börja skolan? "Om 2 år gumman, vänta på du bara...."
    Lillebror fortsäter att följa i storasysters utvecklingsspår. Från att ha varit en liten lugn och behändig bebis är han nu en gående 1-åring med massor av myror i blöjan och en fruktansvärt stark vilja!!
    Maken som är pappaledig kommer få känna på att han lever denna sommaren!!

    Må så gott ni alla!
    kram från mig
    -----------------------------------------
    Åsa med A&P
  2. 1
    Nytt nick igen... ...japp, Trasselkrus har blivit skruttans mor (men ni är ju vana vid skruttan så det är ju inget konstigt nick!).

    Länge sen jag var här inne, det har väl inte riktigt prioriterats... Mammaledigheten har tagit slut ännnu en gång och jag är inne i upplärningsfasen på ett nytt jobb i en för mig helt ny branch.

    Skruttan lever och mår, full fart som vanligt. Hon vill väldigt gärna vara stor nu och gå i skolan, det är mycket prat om det hemma - när ska hon bli stor nog att börja skolan? "Om 2 år gumman, vänta på du bara...."
    Lillebror fortsäter att följa i storasysters utvecklingsspår. Från att ha varit en liten lugn och behändig bebis är han nu en gående 1-åring med massor av myror i blöjan och en fruktansvärt stark vilja!!
    Maken som är pappaledig kommer få känna på att han lever denna sommaren!!

    Må så gott ni alla!
    kram från mig
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Grattis!

    Till nytt jobb alltså Hoppas det känns inspirerande och kul att få börja!

    Kul att få höra ifrån dig igen. Och jag som känner dig, tycker ju att Trasselkrus var ett ovanligt välpassande nick, men jag kan nog lära mig känna igen dig som skruttans mor också!
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  4. 2
    Grattis! Till nytt jobb alltså Hoppas det känns inspirerande och kul att få börja!

    Kul att få höra ifrån dig igen. Och jag som känner dig, tycker ju att Trasselkrus var ett ovanligt välpassande nick, men jag kan nog lära mig känna igen dig som skruttans mor också!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Jo, jag märkte det nya nicket häromdagen. Trodde nog att det var du men var tvungen att kolla upp genom ett besök på din egen sida.

    Vad är det för nytt jobb du har? Spännande!
  6. 3
    Jo, jag märkte det nya nicket häromdagen. Trodde nog att det var du men var tvungen att kolla upp genom ett besök på din egen sida.

    Vad är det för nytt jobb du har? Spännande!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    jo, visst är Trasselkrus ett passande namn, men nu har jag börjat använda det som märke när jag syr, och då kände jag att om nån skulle få för sig att söka på det, så behöver ju inte hela min profil här dyka upp...
    Hello är ju lite bättre i det sammanhanget, det dyker ju upp rätt så frekvent ändå på det stora nätet...
  8. 4
    jo, visst är Trasselkrus ett passande namn, men nu har jag börjat använda det som märke när jag syr, och då kände jag att om nån skulle få för sig att söka på det, så behöver ju inte hela min profil här dyka upp...
    Hello är ju lite bättre i det sammanhanget, det dyker ju upp rätt så frekvent ändå på det stora nätet...
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Jag har börjat jobba på ett företag som tillverkar och säljer processutrustning till industrin. Själv sitter jag och räknar på vilken utrustnig som vi skall offerera våra kunder utifrån deras specifika förhållanden och behov.

    Det var tack vare min förra chef som jag fick det här nya jobbet, så jag får väl tolka det som att han var nöjd med mig och ville att nån annan skulle få ta del av mina kunskaper och min trevliga personlighet ;-)
  10. 5
    Jag har börjat jobba på ett företag som tillverkar och säljer processutrustning till industrin. Själv sitter jag och räknar på vilken utrustnig som vi skall offerera våra kunder utifrån deras specifika förhållanden och behov.

    Det var tack vare min förra chef som jag fick det här nya jobbet, så jag får väl tolka det som att han var nöjd med mig och ville att nån annan skulle få ta del av mina kunskaper och min trevliga personlighet ;-)

Liknande trådar

  1. Nytt medlemskap, nytt nick
    By PrincessLeia in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 10:17
  2. Nytt nick
    By J med J & N in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 17:10
  3. Nytt nick
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 14:51
  4. Nytt nick!
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:40
  5. nytt nick!
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 08:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar