Mycket vetenskaplig undersökning
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Mycket vetenskaplig undersökning

    när du ska åka till närmsta centrum och handla - vad tar du på dig då?

    1. Jag går i mina säckiga gympabrallor som vanligt.
    2. Skulle aldrig gå iväg i "hemmakläder", tar minst på mig jeans och tröja.
    3. Jag sminkar mig självklart och ser till att ha väl genomtänkt utstyrsel på mig.
    4. Eget svar.
    Något annat du vill dela med dig av i frågan?
  2. 1
    Mycket vetenskaplig undersökning när du ska åka till närmsta centrum och handla - vad tar du på dig då?

    1. Jag går i mina säckiga gympabrallor som vanligt.
    2. Skulle aldrig gå iväg i "hemmakläder", tar minst på mig jeans och tröja.
    3. Jag sminkar mig självklart och ser till att ha väl genomtänkt utstyrsel på mig.
    4. Eget svar.
    Något annat du vill dela med dig av i frågan?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Jag svarar 2. Det är inte så noga. Fast vid gympabrallor går min gräns
  4. 2
    Jag svarar 2. Det är inte så noga. Fast vid gympabrallor går min gräns
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    2.
  6. 3
    2.
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Nr 2 blir det. Måste inte sminka mig och fixa håret, men om jag åker i gympabrallor så ska det verkligen vara kris, eller ett par rejält snygga gympabrallor
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  8. 4
    Nr 2 blir det. Måste inte sminka mig och fixa håret, men om jag åker i gympabrallor så ska det verkligen vara kris, eller ett par rejält snygga gympabrallor
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Eftersom jag bor i Värmland, svara jag 1.
  10. 5
    Eftersom jag bor i Värmland, svara jag 1.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Tvåan, fast har jag tränat eller är på väg att träna kan jag mkt väl smita in i såna kläder.
    Men ketchupfläckiga brallor och smulor på pattarna och sovflott i ansiktet, nej sånt är vikt enbart för min man och mina barn. Those lucky, lucky bastards.
  12. 6
    Tvåan, fast har jag tränat eller är på väg att träna kan jag mkt väl smita in i såna kläder.
    Men ketchupfläckiga brallor och smulor på pattarna och sovflott i ansiktet, nej sånt är vikt enbart för min man och mina barn. Those lucky, lucky bastards.
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    4. Jag går oftast naken.
  14. 7
    4. Jag går oftast naken.
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8
    I 9 fall av 10 svarar jag såhär:

    3. Jag sminkar mig självklart och ser till att ha väl genomtänkt utstyrsel på mig.
    - Med genomtänkt utstyrsel menar jag vanliga jeans och t-shirt, typ. Behöver inte vara mer än så.
  16. 8
    I 9 fall av 10 svarar jag såhär:

    3. Jag sminkar mig självklart och ser till att ha väl genomtänkt utstyrsel på mig.
    - Med genomtänkt utstyrsel menar jag vanliga jeans och t-shirt, typ. Behöver inte vara mer än så.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Närmaste centrum? Det blir lilla Konsum-affären i byhålan 5 km bort då. Dit åker jag i mina vanliga hemmakläder om de inte är allt för skitiga.
    Eller så åker jag dit i jätteskitiga kläder OM det syns att de är skitiga för att jag just nu håller på att gräva i min trädgård och kom på att vi behövde lite mjälk till lunchen (som typ förra sommaren när jag åkte dit i kläder med målarfärg på när vi höll på att måla huset).
  18. 9
    Närmaste centrum? Det blir lilla Konsum-affären i byhålan 5 km bort då. Dit åker jag i mina vanliga hemmakläder om de inte är allt för skitiga.
    Eller så åker jag dit i jätteskitiga kläder OM det syns att de är skitiga för att jag just nu håller på att gräva i min trädgård och kom på att vi behövde lite mjälk till lunchen (som typ förra sommaren när jag åkte dit i kläder med målarfärg på när vi höll på att måla huset).
  19. Salander
    #10
    Numero 2 stämmer bäst. Gympabrallor har man inte offentligt om man inte är på väg till/från träning.
    Jag gillar smink men min hud gör det tyvärr inte, så smink till fest bara.
  20. 10
    Numero 2 stämmer bäst. Gympabrallor har man inte offentligt om man inte är på väg till/från träning.
    Jag gillar smink men min hud gör det tyvärr inte, så smink till fest bara.
  21. Medlem sedan
    Feb 1999
    #11
    Det blir nog en liten kombination av nr 2 och nr 3. Välgenomtänkt utstyrsel stämmer inte men lite smink är givet.
  22. 11
    Det blir nog en liten kombination av nr 2 och nr 3. Välgenomtänkt utstyrsel stämmer inte men lite smink är givet.
  23. Medlem sedan
    Oct 1999
    #12
    2. Skulle aldrig gå iväg i "hemmakläder", tar minst på mig jeans och tröja.

    Tillägg: Det där är liksom min vanliga klädsel. Har aldrig "hemmakläder" mer än pyjamas då på morgonen och den åker jag inte till centrum med...
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  24. 12
    2. Skulle aldrig gå iväg i "hemmakläder", tar minst på mig jeans och tröja.

    Tillägg: Det där är liksom min vanliga klädsel. Har aldrig "hemmakläder" mer än pyjamas då på morgonen och den åker jag inte till centrum med...
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    jag bor ju mitt i centrum...

    ...så varje gång jag går ut är det glimglam!!!

    Oftast är jag rätt fin hemma hela tiden, alltså bekvämfin, så jag struttar ut på gatan bland andra människor precis som jag är...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  26. 13
    jag bor ju mitt i centrum... ...så varje gång jag går ut är det glimglam!!!

    Oftast är jag rätt fin hemma hela tiden, alltså bekvämfin, så jag struttar ut på gatan bland andra människor precis som jag är...
  27. Medlem sedan
    Oct 1999
    #14
    Här borde jag nu presentera resultatet i procent, men det orkar jag inte utan jag nöjer mig med att konstatera att det inte är er jag möter i centrum här när jag handlar.
    Själv är jag också en nummer 2 förresten.
  28. 14
    Här borde jag nu presentera resultatet i procent, men det orkar jag inte utan jag nöjer mig med att konstatera att det inte är er jag möter i centrum här när jag handlar.
    Själv är jag också en nummer 2 förresten.
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Beror mycket på...

    situation och humör...jag kan nyttja alla alternativen.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Beror mycket på... situation och humör...jag kan nyttja alla alternativen.
  31. Medlem sedan
    Aug 2000
    #16

    2) - Mycket vetenskapligt svar

    KMCB m. Minior 8 år & Junior 13 år


    Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla.
    Hjalmar Söderberg - Doktor Glas


    Fördomar sparar verkligen tid.
    Man kan bilda sig uppfattningar utan att bekanta sig med fakta.
    E. B. White
  32. 16
    2) - Mycket vetenskapligt svar
  33. Medlem sedan
    Nov 2009
    #17
    Säckiga gympabrallor har jag nog aldrig, vanliga gympabrallor bara vid träning och sjukdom och hemmakläder betyder jeans. Sminkar mig gör jag bara ibland och aldrig till vardags.

    Svaret blir alltså 4. Jag klär mig snyggt utan större eftertanke. Det är ju bara shopping fast jag vill inte se ut som om jag sovit i kläderna eller nåt.
  34. 17
    Säckiga gympabrallor har jag nog aldrig, vanliga gympabrallor bara vid träning och sjukdom och hemmakläder betyder jeans. Sminkar mig gör jag bara ibland och aldrig till vardags.

    Svaret blir alltså 4. Jag klär mig snyggt utan större eftertanke. Det är ju bara shopping fast jag vill inte se ut som om jag sovit i kläderna eller nåt.
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18

    :D dy är barnsligt!!! IMT

    .

    det skulle vara felstavat... OBS liksom...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  36. 18
    :D dy är barnsligt!!! IMT .

    det skulle vara felstavat... OBS liksom...
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    Till Ica åker jag i mysbyxorna men skall jag ned till centrum och gå lite i affärer så tar jag nr 2.
  38. 19
    Till Ica åker jag i mysbyxorna men skall jag ned till centrum och gå lite i affärer så tar jag nr 2.
  39. Medlem sedan
    Jan 2006
    #20

    Jag har två..

    ..lägen, jeans eller pyamas. Om jag går utanför dörren väljer jag jeans.
  40. 20
    Jag har två.. ..lägen, jeans eller pyamas. Om jag går utanför dörren väljer jag jeans.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Mycket vetenskaplig influensaenkät
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 21:20
  2. Ruskigt vetenskaplig undersökning
    By Rääkan in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-17, 21:54
  3. Högst vetenskaplig undersökning :)
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 11:22
  4. Vetenskaplig undersökning ;)
    By Pigghaj in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 20:58
  5. En vetenskaplig undersökning!
    By Elin, Vilme & Eira in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar