1 månad till BF ¤
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    1 månad till BF ¤

    Åååååh! Det är så spännande!
    En månad alltså, shit!
    Fast det kan lika gärna vara 3 veckor.
    Fick två olika bf nämligen, det första fick jag efter ultraljud i v12. då den 16/6. Sen efter rul'et i v17 den 23/6. I min familj är de vanligt att föda förtidigt. Så vi får väl se, any day now Fast jag har inte tröttnat på att vara gravid ännu, så bebis får gärna ligga kvar

    Just nu bor vi i flyttlådor då vi ska flytta 1 juni. Till lägenheten i porten brevid. en 3a på 100kvm på nedre botten. Vi älskar det läget vi bor i så den här lägenheten är en dröm!
    Men jag ser helst att vi hunnit flytta över möblerna innan bebis vill kika ut

    KRAM på alla magar (& våra två nyfödda) i försommarvärmen!¤
    Peace & Love / Nea
    ¤ Leon född 2010-06-25 ¤
    ¤ Bebis BF 2012-10-08 ¤
    http://familjen-sol.blogspot.com/
  2. 1
    1 månad till BF ¤ Åååååh! Det är så spännande!
    En månad alltså, shit!
    Fast det kan lika gärna vara 3 veckor.
    Fick två olika bf nämligen, det första fick jag efter ultraljud i v12. då den 16/6. Sen efter rul'et i v17 den 23/6. I min familj är de vanligt att föda förtidigt. Så vi får väl se, any day now Fast jag har inte tröttnat på att vara gravid ännu, så bebis får gärna ligga kvar

    Just nu bor vi i flyttlådor då vi ska flytta 1 juni. Till lägenheten i porten brevid. en 3a på 100kvm på nedre botten. Vi älskar det läget vi bor i så den här lägenheten är en dröm!
    Men jag ser helst att vi hunnit flytta över möblerna innan bebis vill kika ut

    KRAM på alla magar (& våra två nyfödda) i försommarvärmen!¤
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Det börjar bli spännande
    Min man kom på igår att beisen kan fördas vilken dag som helst nu , har själv lite över 3 veckor kvar till bf (17/6)
  4. 2
    Det börjar bli spännande
    Min man kom på igår att beisen kan fördas vilken dag som helst nu , har själv lite över 3 veckor kvar till bf (17/6)
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Ja nu är det spännande. Själv så har jag 2 veckor kvar till BF som är 7 juni, har själv börja inse att bebis kan komma från och med nu och 4 veckor framåt. Börjar faktiskt tycka det är lite jobbigt med magen nu och värmen som gör att man sväller i fingrar och fötter. Fast jag vill njuta ett litet tag till för det är sista gången som jag är gravid, så jag försöker ta in så mycket som möjligt.

    Ha de bra. Kramisar!
  6. 3
    Ja nu är det spännande. Själv så har jag 2 veckor kvar till BF som är 7 juni, har själv börja inse att bebis kan komma från och med nu och 4 veckor framåt. Börjar faktiskt tycka det är lite jobbigt med magen nu och värmen som gör att man sväller i fingrar och fötter. Fast jag vill njuta ett litet tag till för det är sista gången som jag är gravid, så jag försöker ta in så mycket som möjligt.

    Ha de bra. Kramisar!
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Jag har 10 dagar kvar. Iiiiii! :P
  8. 4
    Jag har 10 dagar kvar. Iiiiii! :P
  9. Medlem sedan
    Oct 2009
    #5
    Ta försiktig med flytten så du inte överanstränger dig och beben bestämmer komma tidigare! Jag har bf 18/6 men tror jag kommer föda tidigare som min sista son. Igår önskade jag att beben kommer snart när fötter svullnade upp i promenad och fick världens blåsor i tårna och hälen...aj aj ömn idag men nu njuter jag av magen igen! Jobbar min sista vecka nu och sen hoppas jag få njuta lite av ledigheten innan beben kommer. Hade tänkt hinna sticka en tröja till beben...fnisss
  10. 5
    Ta försiktig med flytten så du inte överanstränger dig och beben bestämmer komma tidigare! Jag har bf 18/6 men tror jag kommer föda tidigare som min sista son. Igår önskade jag att beben kommer snart när fötter svullnade upp i promenad och fick världens blåsor i tårna och hälen...aj aj ömn idag men nu njuter jag av magen igen! Jobbar min sista vecka nu och sen hoppas jag få njuta lite av ledigheten innan beben kommer. Hade tänkt hinna sticka en tröja till beben...fnisss
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    Skoj med ny lägenhet Jag har lite mer än 3 veckor till BF (15/6) men precis som du säger så kan han ju komma ut när som helst - galet hur fort tiden har gått!
  12. 6
    Skoj med ny lägenhet Jag har lite mer än 3 veckor till BF (15/6) men precis som du säger så kan han ju komma ut när som helst - galet hur fort tiden har gått!

Liknande trådar

  1. en månad till jul
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 20:30
  2. En månad till bf!!!!
    By pixie in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 10:33
  3. om 2½ månad ska vi till
    By Pappan_ in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 20:47
  4. En månad till..
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 11:41
  5. En månad till
    By Katarina76 in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar