Blödning 3 dagar efter ägglossning
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Blödning 3 dagar efter ägglossning

    Jag är så förvirrad nu och hoppas ni kan hjälpa mig få ordning på detta. Jag hade ägglossning i torsdags och igår (söndag) fick jag en mörkrosa flytning/blödning och hade lite mörka flytningar under eftemiddagen som sedan avtog til kvällen. Märke nyss att jag även idag fått liten bldöning. Vad tusan beror detta på? Har aldrig haft så här tidigare
  2. 1
    Blödning 3 dagar efter ägglossning Jag är så förvirrad nu och hoppas ni kan hjälpa mig få ordning på detta. Jag hade ägglossning i torsdags och igår (söndag) fick jag en mörkrosa flytning/blödning och hade lite mörka flytningar under eftemiddagen som sedan avtog til kvällen. Märke nyss att jag även idag fått liten bldöning. Vad tusan beror detta på? Har aldrig haft så här tidigare
  3. Hemligamamman
    #2
    Nidblödning? Det kan uppstå en liten blödning när ägget fäster. Det fick jag när jag väntade min äldsta...
    Hoppas det är så i ditt fall också
  4. 2
    Nidblödning? Det kan uppstå en liten blödning när ägget fäster. Det fick jag när jag väntade min äldsta...
    Hoppas det är så i ditt fall också
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Hoppas hoppas på en nidis! JAg vet inte hur dom ser ut men det stämmer ju tidsmässigt iaf!
    Iiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    Lycka till!
  6. 3
    Hoppas hoppas på en nidis! JAg vet inte hur dom ser ut men det stämmer ju tidsmässigt iaf!
    Iiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Jag skulle tro att det alt 1. beror på att du har nått litet ömtåligt blodkärl som kanske skadats när ni myste vid äl?
    alt.2 skulle vara att vissa får som en liten blödning när själva äggblåsan brister, det är ju det som gör själva molvärken vid äl. Beroende på vart det lilla blodet tar vägen kan det komma med lite flytningar..
    tror tyvärr det är lite för tidigt att hoppas på en nidblödning så tidigt som 3 dagar efter äl, men man kan ju alltid hoppas!
  8. 4
    Jag skulle tro att det alt 1. beror på att du har nått litet ömtåligt blodkärl som kanske skadats när ni myste vid äl?
    alt.2 skulle vara att vissa får som en liten blödning när själva äggblåsan brister, det är ju det som gör själva molvärken vid äl. Beroende på vart det lilla blodet tar vägen kan det komma med lite flytningar..
    tror tyvärr det är lite för tidigt att hoppas på en nidblödning så tidigt som 3 dagar efter äl, men man kan ju alltid hoppas!

Liknande trådar

  1. Molvärk 2-3 dagar efter ägglossning?
    By MammaCina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 18:12
  2. Ägglossning 12 dagar efter varann!??
    By Trelleborgstjej in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 20:19
  3. Ägglossning 4 dagar efter akut p piller
    By Ungmamma080809 in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 21:19
  4. 6-7 dagar efter ägglossning???
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 18:45
  5. Hur många dagar efter ägglossning
    By Åse *förvirrad* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar