Pussel?
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Pussel?

    För några månader sen var jag till Toys R´ och köpte ett jätte roligt pussel till Alvas kusin som fyllde 4år.

    Pusslet var i en form av sjörövarbåt mm, bitarna var stora och pusslet hade formen som en båt, det blev ÄLSKAT av alla barnen på kalaset. Nu igår åkte jag iväg för att jag tänkte köpa ett lika/liknande till en kille som fyller men då fanns det bara ett och det var Fifi vilket känns lite för flickigt för att ge till en tuff liten grabb som gillar bilar och motorcyklar..

    Har nån av er sett dessa pussel jag menar? Nån som vet vart man kan få tag på det? Jag har letat lite över internet men hittar inte, vet inte hur jag ska söka för att komma rätt!!

    Tackar om nån orkar ta sig tid! =)
  2. 1
    Pussel? För några månader sen var jag till Toys R´ och köpte ett jätte roligt pussel till Alvas kusin som fyllde 4år.

    Pusslet var i en form av sjörövarbåt mm, bitarna var stora och pusslet hade formen som en båt, det blev ÄLSKAT av alla barnen på kalaset. Nu igår åkte jag iväg för att jag tänkte köpa ett lika/liknande till en kille som fyller men då fanns det bara ett och det var Fifi vilket känns lite för flickigt för att ge till en tuff liten grabb som gillar bilar och motorcyklar..

    Har nån av er sett dessa pussel jag menar? Nån som vet vart man kan få tag på det? Jag har letat lite över internet men hittar inte, vet inte hur jag ska söka för att komma rätt!!

    Tackar om nån orkar ta sig tid! =)
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    det låter som det vi har! sjörövarpusslet alltså. jag kan kolla vad det heter imorgon.

    påminn mig gärna!
  4. 2
    det låter som det vi har! sjörövarpusslet alltså. jag kan kolla vad det heter imorgon.

    påminn mig gärna!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    jag hittade en bild på det på nätet. är det detta?
    http://hulteribulter.jetshop.se/pub_...95776_1715.jpg
  6. 3
    jag hittade en bild på det på nätet. är det detta?
    http://hulteribulter.jetshop.se/pub_...95776_1715.jpg
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
  8. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Hej och tack för att du tar dig tid. =)

    Det var inte det jag hade köpt men ett liknande, är det stora bitar oxå? Vart köper man det?

    Finns det kanske att beställa på nätet, vilket vore väldigt bra! =)
  9. 5
    Hej och tack för att du tar dig tid. =)

    Det var inte det jag hade köpt men ett liknande, är det stora bitar oxå? Vart köper man det?

    Finns det kanske att beställa på nätet, vilket vore väldigt bra! =)
  10. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6
    Jag har köpt det på Krabat. Finns i både Stockholm o Göteborg och säkert lite fler ställen. Googla

    Det är ett väldigt fint pussel som alla barnen (3, 7 och 9 år) i familjen gillar.
  11. 6
    Jag har köpt det på Krabat. Finns i både Stockholm o Göteborg och säkert lite fler ställen. Googla

    Det är ett väldigt fint pussel som alla barnen (3, 7 och 9 år) i familjen gillar.

Liknande trådar

  1. Pussel. :/
    By Sparv in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 10:00
  2. Pussel
    By Mamma-Hela in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 21:17
  3. Pussel!
    By Nyfiken Mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 00:08
  4. Pussel
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 22:39
  5. Fel pussel
    By Fjärilens mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar