Skelning?
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Skelning?

    Hugo skelade lite när han var nyfödd men slutade helt med det för någon månad (eller mer?) sen. Nu har han börjat lite igen. Nån annans bebis som gör så? Är det normalt att det kommer och går eller borde jag bli lite orolig?
  2. 1
    Skelning? Hugo skelade lite när han var nyfödd men slutade helt med det för någon månad (eller mer?) sen. Nu har han börjat lite igen. Nån annans bebis som gör så? Är det normalt att det kommer och går eller borde jag bli lite orolig?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Har för mig att jag läst att det är vanligt att bebisar skelar upp till 6 månader eller något sånt, men hör med bvc.
  4. 2
    Har för mig att jag läst att det är vanligt att bebisar skelar upp till 6 månader eller något sånt, men hör med bvc.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Vincent gör så ibland! Haha han ser så söt ut då :P Han kollar i kors ibland också. Tror att det är när man kommer för nära och han har mycket att titta på.
  6. 3
    Vincent gör så ibland! Haha han ser så söt ut då :P Han kollar i kors ibland också. Tror att det är när man kommer för nära och han har mycket att titta på.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    min stora tjej på snart 6 år skelade med ögonen från födsel upp tills hon var ca 5-6 månader.
    men efter det har hon inte gjort det alls
  8. 4
    min stora tjej på snart 6 år skelade med ögonen från födsel upp tills hon var ca 5-6 månader.
    men efter det har hon inte gjort det alls
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    Normalt. =) Med Ettan kollade vi med BVC, för hon skelade ganska mycket och vi blev oroliga. "Heeeelt normalt, det försvinner", sa BVC. Och det gjorde det.

    Rex skelar inte så mycket, men ibland i gymmet försöker han nog titta på fler leksaker samtidigt och då ser han jättekul ut, med ögonen inne vid näsan.
    lyrasmamma.wordpress.com
  10. 5
    Normalt. =) Med Ettan kollade vi med BVC, för hon skelade ganska mycket och vi blev oroliga. "Heeeelt normalt, det försvinner", sa BVC. Och det gjorde det.

    Rex skelar inte så mycket, men ibland i gymmet försöker han nog titta på fler leksaker samtidigt och då ser han jättekul ut, med ögonen inne vid näsan.

Liknande trådar

  1. Skelning
    By Lindalindus in forum _1107 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-11, 14:34
  2. Skelning
    By anonymt namn in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 21:32
  3. Skelning
    By flisa in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 16:33
  4. Skelning
    By peaches in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 11:23
  5. Skelning...
    By chewie in forum _02 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar