Fyra veckor tog det
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Fyra veckor tog det

    God morgon!

    Tränad och redo för dagen! Är egentligen ingen morgonmänniska, men det kommer mer och mer med åren. Jag älskar att träna med det samma jag vaknar, så är det gjort och man är pigg under dagen.

    När jag började Mitt Nya Liv för fyra veckor sedan, hade jag inte tränat på sex veckor och var helt förskräckt över hur mycket kondis jag hade tappat. Nu har jag tagit igen det! I dag har jag cyklat 20 minuter intervall enligt BFL och jag slog _nästan_ nytt rekord. 14,50 km och 330 kcal säger displayen i dag. Rekordet ligger på 14, 51 km och 331 kcal. Det tar jag nästa gång - och kanske lite till!

    Hoppas alla får en fin dag - det ska jag ha!
  2. 1
    Fyra veckor tog det God morgon!

    Tränad och redo för dagen! Är egentligen ingen morgonmänniska, men det kommer mer och mer med åren. Jag älskar att träna med det samma jag vaknar, så är det gjort och man är pigg under dagen.

    När jag började Mitt Nya Liv för fyra veckor sedan, hade jag inte tränat på sex veckor och var helt förskräckt över hur mycket kondis jag hade tappat. Nu har jag tagit igen det! I dag har jag cyklat 20 minuter intervall enligt BFL och jag slog _nästan_ nytt rekord. 14,50 km och 330 kcal säger displayen i dag. Rekordet ligger på 14, 51 km och 331 kcal. Det tar jag nästa gång - och kanske lite till!

    Hoppas alla får en fin dag - det ska jag ha!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Morning! Bra jobbat, redan, till rekord och allt! Grattis, ska man väl säga! Jag gillar också träna arla morgonstund. Då är det gjort samtidigt som jag blir bara tröttare ju längre dagen lider... Visst är det förvånande att man ändå bygger upp konditionen rätt så snart. Bara positivt alltså!

    Tillönskar bra dag!
  4. 2
    Morning! Bra jobbat, redan, till rekord och allt! Grattis, ska man väl säga! Jag gillar också träna arla morgonstund. Då är det gjort samtidigt som jag blir bara tröttare ju längre dagen lider... Visst är det förvånande att man ändå bygger upp konditionen rätt så snart. Bara positivt alltså!

    Tillönskar bra dag!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Nice!
    Kondisen finns ju där, den behövde bara påminnas lite;-)
  6. 3
    Nice!
    Kondisen finns ju där, den behövde bara påminnas lite;-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Kul att höra att du är tillbaka i form - det lyser glädje om ditt inlägg! Fortsätt så!
  8. 4
    Kul att höra att du är tillbaka i form - det lyser glädje om ditt inlägg! Fortsätt så!

Liknande trådar

  1. Om fyra veckor
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 19:19
  2. Fyra veckor....
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 18:21
  3. Om fyra veckor...
    By Eyrene in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 10:56
  4. Om fyra veckor:)
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:07
  5. Fyra veckor
    By Ann m.H,H&A in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar