Att växa.
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Att växa.

    Nu i vår har Ellen verkligen blivit stor. Hon leker ofta ofta med kompisar, och har hon ingen så blir hon galen av tristess. Nu ikväll när jag la henne så frågade hon om inte jag kunde sova hos henne inatt. Jag undrade varför, sa att jag ju har så långa ben så jag inte får plats. Jo, jag hinner ju aldrig gosa med dig längre på dagarna, när jag leker med kompisar hela tiden.... Min lilla gosunge! Hon har ju alltid varit nån meter max ifrån mig, påklistrad helst, kramandes, mysandes osv. Men nu, hon är stor!
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  2. 1
    Att växa. Nu i vår har Ellen verkligen blivit stor. Hon leker ofta ofta med kompisar, och har hon ingen så blir hon galen av tristess. Nu ikväll när jag la henne så frågade hon om inte jag kunde sova hos henne inatt. Jag undrade varför, sa att jag ju har så långa ben så jag inte får plats. Jo, jag hinner ju aldrig gosa med dig längre på dagarna, när jag leker med kompisar hela tiden.... Min lilla gosunge! Hon har ju alltid varit nån meter max ifrån mig, påklistrad helst, kramandes, mysandes osv. Men nu, hon är stor!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vad härligt ändå! Trots att hon nu har kompisarna och verkligen vill leka med dem, känner hon att lite mammagos behövs för att må bra.
  4. 2
    Vad härligt ändå! Trots att hon nu har kompisarna och verkligen vill leka med dem, känner hon att lite mammagos behövs för att må bra.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Åh, så förståndigt av henne! Om man inte hinner gosa med mamma på dan så måste man ju såklart på kvällen Jättegulligt!
  6. 3
    Åh, så förståndigt av henne! Om man inte hinner gosa med mamma på dan så måste man ju såklart på kvällen Jättegulligt!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Smart tjej

    Behoven försvinner ju inte bara så där.
    Hon verkar så härlig.
  8. 4
    Smart tjej Behoven försvinner ju inte bara så där.
    Hon verkar så härlig.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    Nä, dom gör ju inte det. Hon smyger ner varje natt och är kramigare än nånin då. Hon ligger som klistrad vid mig på natten och tankar den närhet hon inte hinner med på dagarna! Min stora lilla tjej! <3
  10. 5
    Nä, dom gör ju inte det. Hon smyger ner varje natt och är kramigare än nånin då. Hon ligger som klistrad vid mig på natten och tankar den närhet hon inte hinner med på dagarna! Min stora lilla tjej! <3

Liknande trådar

  1. Hur snabbt kan de växa??
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 09:04
  2. växa när?
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 18:02
  3. Att växa upp i en
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:49
  4. Hur får man ngn att växa upp?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 19:59
  5. Växa i lärande
    By LottaO in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar