Snart sommarlov
Barn som yrke
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Snart sommarlov

    Barnen slutar snart skolan och jag antar att de flesta lärare snart blir lediga också. Jag vill önska er och övrig skolpersonal en riktigt härlig sommar! Ni har ett tufft och viktigt jobb som många har åsikter och tankar om, inkl jag själv. Hoppas att ni får känna uppskattning för det ni gör!
  2. 1
    Snart sommarlov Barnen slutar snart skolan och jag antar att de flesta lärare snart blir lediga också. Jag vill önska er och övrig skolpersonal en riktigt härlig sommar! Ni har ett tufft och viktigt jobb som många har åsikter och tankar om, inkl jag själv. Hoppas att ni får känna uppskattning för det ni gör!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Word!! Tillägger, jag har sagt det förr, men det kan upprepas: Jag är så glad att mina barn går i skola idag, och inte när jag gjorde det. Skillnaden är enorm. Tack för det.
  4. 2
    Word!! Tillägger, jag har sagt det förr, men det kan upprepas: Jag är så glad att mina barn går i skola idag, och inte när jag gjorde det. Skillnaden är enorm. Tack för det.
  5. Anonym
    #3
    Tack ska du ha :-) Känns så härligt att ibland få höra att man ändå gör ett ganska viktigt och bra jobb för barn och framtid.

    Trevlig sommar!
  6. 3
    Tack ska du ha :-) Känns så härligt att ibland få höra att man ändå gör ett ganska viktigt och bra jobb för barn och framtid.

    Trevlig sommar!

Liknande trådar

  1. Snart är det sommarlov!
    By Asereht in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 10:38
  2. Snart sommarlov
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 14:27
  3. SNART sommarlov
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 09:53
  4. Snart sommarlov
    By Inte glad in forum Styvfamiljer
    Svar: 97
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 09:23
  5. snart är det ju sommarlov
    By vovv in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar