Syskon på väg;)
_0907 Julibarn
  1. barn nr. 3
    #1

    Syskon på väg;)

    Tänker vara hemlig eftersom det är så tidigt (v. 5) och vi inte har berättat det för någon, men ni kan nog ändå räkna ut det om jag säger att jag fick barn 090708 Om några veckor går jag ut med det, det är ju lite nojjigt nu ett tag framöver!

    Massa kramar på er
  2. 1
    Syskon på väg;) Tänker vara hemlig eftersom det är så tidigt (v. 5) och vi inte har berättat det för någon, men ni kan nog ändå räkna ut det om jag säger att jag fick barn 090708 Om några veckor går jag ut med det, det är ju lite nojjigt nu ett tag framöver!

    Massa kramar på er
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Grattis i massor!! Klart jag vet vem du är, fast jag var tvungen att fundera ett tag.. Lycka till med allt!
    Mamma till två underbara ungar:

    Storebror född 080117

    Lillasyster född 090709
  4. 2
    Grattis i massor!! Klart jag vet vem du är, fast jag var tvungen att fundera ett tag.. Lycka till med allt!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Grattis grattis grattis! Jag vet jag vet!
    Vad roligt, hur mår du?

    Kram!
  6. 3
    Grattis grattis grattis! Jag vet jag vet!
    Vad roligt, hur mår du?

    Kram!
  7. Anonym
    #4
    Jag mår bra, väldigt gasig och uppsvullen och lite trött men annars så, jag är sååå lycklig
  8. 4
    Jag mår bra, väldigt gasig och uppsvullen och lite trött men annars så, jag är sååå lycklig
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Haha ja lite svårt att veta vem det är ska det vara Tack så mkt. Massa kramar
  10. 5
    Haha ja lite svårt att veta vem det är ska det vara Tack så mkt. Massa kramar
  11. Medlem sedan
    Mar 2010
    #6
    Damn, där rök det anonyma Får hoppas att det inte är ngn i min omgivning här inne *skratt*
  12. 6
    Damn, där rök det anonyma Får hoppas att det inte är ngn i min omgivning här inne *skratt*
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7
    Stort Grattis! Kul att vi är fler som ska ha bebis igen.

    Själv är jag redan i v.24! :O
  14. 7
    Stort Grattis! Kul att vi är fler som ska ha bebis igen.

    Själv är jag redan i v.24! :O
  15. Medlem sedan
    Mar 2010
    #8
    Du är låångt före mig med andra ord Jag längtar faktiskt tills magen även om det inte var allt för länge sedan haha *S*. Det ska bli en otroligt spännande resa, men är som sagt bara i v. 6 idag så jag tar det med ro (eller inte) hehe
  16. 8
    Du är låångt före mig med andra ord Jag längtar faktiskt tills magen även om det inte var allt för länge sedan haha *S*. Det ska bli en otroligt spännande resa, men är som sagt bara i v. 6 idag så jag tar det med ro (eller inte) hehe
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Ha, ha ja inte lätt när man är snabb och glömmer att kryssa den lilla anonymisrutan!
  18. 9
    Ha, ha ja inte lätt när man är snabb och glömmer att kryssa den lilla anonymisrutan!
  19. Medlem sedan
    Jan 2009
    #10
    grattis!!! Du har ju redan råkat avslöja vem du är men det gissade jag på rubriken redan.

    Ni kanske kan sätta på Alva en "storasyster" tröja när hon har ett års kalas
  20. 10
    grattis!!! Du har ju redan råkat avslöja vem du är men det gissade jag på rubriken redan.

    Ni kanske kan sätta på Alva en "storasyster" tröja när hon har ett års kalas
  21. Medlem sedan
    Mar 2010
    #11
    Tack

    Ja det var ett bra förslag, supergulligt Hoppas bara det finns så små storasysterströjor
  22. 11
    Tack

    Ja det var ett bra förslag, supergulligt Hoppas bara det finns så små storasysterströjor
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #12
    Haha...och så var det med den anonymiteten. Men grattis! Fasiken vad coolt!
  24. 12
    Haha...och så var det med den anonymiteten. Men grattis! Fasiken vad coolt!
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Gör en själv annard. Skicka efter stryka-på-texter från Glada grodan så kan du stryka på det på vilken body/tröja som helst.
  26. 13
    Gör en själv annard. Skicka efter stryka-på-texter från Glada grodan så kan du stryka på det på vilken body/tröja som helst.
  27. Medlem sedan
    Aug 2009
    #14
    Mamma mia. Gratulerar. I sanning avundsvärd situation. Hoppas Du mår fint o allt går som på räls
  28. 14
    Mamma mia. Gratulerar. I sanning avundsvärd situation. Hoppas Du mår fint o allt går som på räls
  29. Medlem sedan
    Mar 2010
    #15
    Tack så mycket

    Så du är sugen?
  30. 15
    Tack så mycket

    Så du är sugen?
  31. Medlem sedan
    Aug 2009
    #16
    En del av mig är det. Sugen.
    Den optimistiska "allt löser sig" delen. Tycker dessutom barn "borde" få ha syskon.

    Den praktiska, rätt trötta, pessimisten/karriäristen - not so much.

    Du är odelat lycklig - därför avundsvärd på alla vis. :-D

    Jag outade mig officiellt v 25. Men då var jag på resa en hel månad innan dess så den sista månaden fick jag sgs gratis.
  32. 16
    En del av mig är det. Sugen.
    Den optimistiska "allt löser sig" delen. Tycker dessutom barn "borde" få ha syskon.

    Den praktiska, rätt trötta, pessimisten/karriäristen - not so much.

    Du är odelat lycklig - därför avundsvärd på alla vis. :-D

    Jag outade mig officiellt v 25. Men då var jag på resa en hel månad innan dess så den sista månaden fick jag sgs gratis.

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar