Hallå där...
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Hallå där...

    Är ni här inne och kikar ibland?? I morron slutar Rasmus ettan, och jag har lyckats ordna med kompledigt på förmiddan så att jag kan vara med. Missade förra året med f-klassen, så det ska bli extra kul att vara med i år. Klassens föräldrar har blivit indelade i grupper för att ansvara för olika saker under de här tre åren, och vi ingår i gruppen som ska fixa fika i klassrummet efter själva avslutningen med sång ute. Ser fram emot morgondagen!
    Våran blogg, med bilder på killarna och mitt pyssel:
    http://rasmusnoel.blogspot.com
  2. 1
    Hallå där... Är ni här inne och kikar ibland?? I morron slutar Rasmus ettan, och jag har lyckats ordna med kompledigt på förmiddan så att jag kan vara med. Missade förra året med f-klassen, så det ska bli extra kul att vara med i år. Klassens föräldrar har blivit indelade i grupper för att ansvara för olika saker under de här tre åren, och vi ingår i gruppen som ska fixa fika i klassrummet efter själva avslutningen med sång ute. Ser fram emot morgondagen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Kikar in ibland men det har ju verkligen blivit hellugnt här..

    Själva gjorde vi misstaget att boka in gröna lund efter skolavslutningen med familjen.. Stor misstag dessutom då hela stockholm alla skolungdomar tänkt precis samma sak...
    Köer köer köer.. Så vi åt lite, körde lite femkamp och kom hem med nästan alla kuponger, så det får bli ett besök igen när vi kommer hem...
  4. 2
    Kikar in ibland men det har ju verkligen blivit hellugnt här..

    Själva gjorde vi misstaget att boka in gröna lund efter skolavslutningen med familjen.. Stor misstag dessutom då hela stockholm alla skolungdomar tänkt precis samma sak...
    Köer köer köer.. Så vi åt lite, körde lite femkamp och kom hem med nästan alla kuponger, så det får bli ett besök igen när vi kommer hem...
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Hej hej. Jag har bklivit usel på att gå in här också. Tyvärr
    Bi med Em nov02 & Na mars04 & Mi maj09
    Och lilla 4:an i magen bf slutet av april-12

    Bloggar om Fjärde resan på http://lindal.blogg.se/denfjarderesan/
  6. 3
    Hej hej. Jag har bklivit usel på att gå in här också. Tyvärr

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar