Stackars Osse. :(
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Stackars Osse. :(

    Min lilla kille har fått ÖI, just nu sover prinsen men han har varit vaken större delen av natten och har haft ONT. Stackars prinspojken har jätteont och mamman känner sig som en skurk. Penicilin i 5 dagar och sedan hoppas vi innerligt att han är på gång igen.
  2. 1
    Stackars Osse. :( Min lilla kille har fått ÖI, just nu sover prinsen men han har varit vaken större delen av natten och har haft ONT. Stackars prinspojken har jätteont och mamman känner sig som en skurk. Penicilin i 5 dagar och sedan hoppas vi innerligt att han är på gång igen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Ajajaj vad ont det gör. Tur att penicillin tar bort det onda så bra. Sakarias har precis avlutat en kur för öroninflammation samt infekterade lungor. Han fick äta i 10 dagar tre gånger om dagen. Blev svårare och svårare att få i medicinen men det gick.
  4. 2
    Ajajaj vad ont det gör. Tur att penicillin tar bort det onda så bra. Sakarias har precis avlutat en kur för öroninflammation samt infekterade lungor. Han fick äta i 10 dagar tre gånger om dagen. Blev svårare och svårare att få i medicinen men det gick.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Jag har bara gett en gång ännu och det gick ner. *skönt* Men man känner sig inte så sugen på att de småttisarna ska ha ont i onödan. :S
  6. 3
    Jag har bara gett en gång ännu och det gick ner. *skönt* Men man känner sig inte så sugen på att de småttisarna ska ha ont i onödan. :S
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Stackarn! Jag var själv va de kallade öronbarn och sen när jag gick gymnasiet hade jag en lång radda med öroninflammationer och halsflussar. Usch stackarn. Hoppas han blir bättre snart.
  8. 4
    Stackarn! Jag var själv va de kallade öronbarn och sen när jag gick gymnasiet hade jag en lång radda med öroninflammationer och halsflussar. Usch stackarn. Hoppas han blir bättre snart.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Det verkar som om det går åt rätt håll men istället verkar antibiotikan ha gjort att magen fått aningen spader så vi byter, byter, luftar, byter och luftar lite till... Mao, blöjkontot skenar.
  10. 5
    Det verkar som om det går åt rätt håll men istället verkar antibiotikan ha gjort att magen fått aningen spader så vi byter, byter, luftar, byter och luftar lite till... Mao, blöjkontot skenar.

Liknande trådar

  1. Osse på sjukan. :/
    By Claudden in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 09:36
  2. Stackars stackars sonen, eller inte...
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 22:00
  3. Osse är en kul typ & dagisfunderingar
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 06:05
  4. Osse-boss febrig och sjuk
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 09:49
  5. Osse-boss är en go kille
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar