Håller tummarna
_1103 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Håller tummarna

    Jag håller tummarna på att jag hamnar här!!
  2. 1
    Håller tummarna Jag håller tummarna på att jag hamnar här!!
  3. Anonym2
    #2
    Jag håller oxå tummar för att få hamna här, håller åt dig ocå När vet du???
  4. 2
    Jag håller oxå tummar för att få hamna här, håller åt dig ocå När vet du???
  5. Anonym
    #3
    Jag borde veta på måndag, och om det har tagist sig då, så borde jag få bf 1/3.

    Du då?
  6. 3
    Jag borde veta på måndag, och om det har tagist sig då, så borde jag få bf 1/3.

    Du då?
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Håller tummarna för er! Kika in på Planera barn - försökt i mindre än/mer än 12 månader och snacka med tjejerna i forumet där om ni vill!
  8. 4
    Håller tummarna för er! Kika in på Planera barn - försökt i mindre än/mer än 12 månader och snacka med tjejerna i forumet där om ni vill!
  9. Anonym
    #5
    Kul, det ska jag göra
  10. 5
    Kul, det ska jag göra
  11. Anonym2
    #6
    Jag vet oxå på Måndag och då blir de troligtvis 1/3 hos mig oxå Nu går jag här och vill att de ska bli tisdag, funderade på att köpa ett test och se Men vet att jag blir så besviken om de inte tagit sig
  12. 6
    Jag vet oxå på Måndag och då blir de troligtvis 1/3 hos mig oxå Nu går jag här och vill att de ska bli tisdag, funderade på att köpa ett test och se Men vet att jag blir så besviken om de inte tagit sig
  13. Anonym
    #7
    Åh så kul
    Jag testade igår och fick så klart neg. men jag är nästan säker på att det har tagit sig för jag mår jätte illa och spyr varje dag, har molvärk och ömma, svullna bröst....

    Hoppas, hoppas att det har tagit sig för dig med!!!
  14. 7
    Åh så kul
    Jag testade igår och fick så klart neg. men jag är nästan säker på att det har tagit sig för jag mår jätte illa och spyr varje dag, har molvärk och ömma, svullna bröst....

    Hoppas, hoppas att det har tagit sig för dig med!!!
  15. Anonym2
    #8
    Som ett brev på posten kom mensen, BARA för att jag köpte hem grav test uti fall att
  16. 8
    Som ett brev på posten kom mensen, BARA för att jag köpte hem grav test uti fall att
  17. Medlem sedan
    Jun 2010
    #9
    Fy vad tråkigt!!
    Själv har jag testat idag på morgonen och inte fått ngt plus, så jag börjar tro att jag inbillar min illamåendet
  18. 9
    Fy vad tråkigt!!
    Själv har jag testat idag på morgonen och inte fått ngt plus, så jag börjar tro att jag inbillar min illamåendet
  19. Anonym2
    #10
    Hur går de?? fått något plus ännu???
  20. 10
    Hur går de?? fått något plus ännu???
  21. Medlem sedan
    Jun 2010
    #11
    Detta är ju skitjobbigt, och lite spännande.... Jag känner mig fortfarande gravid, trots ett negativt test i söndags. Och bim är passerad med ett par dagar utan att mensen ha kommit.
    Testade idag med, och med lite god vilja så kan man kanske ana ett svagt, svagt streck.....men otroligt svagt i så fall.... tar ett test till på torsdag! Är jag inte gravid så är jag knäpp
  22. 11
    Detta är ju skitjobbigt, och lite spännande.... Jag känner mig fortfarande gravid, trots ett negativt test i söndags. Och bim är passerad med ett par dagar utan att mensen ha kommit.
    Testade idag med, och med lite god vilja så kan man kanske ana ett svagt, svagt streck.....men otroligt svagt i så fall.... tar ett test till på torsdag! Är jag inte gravid så är jag knäpp
  23. Hemla
    #12
    Vill också!!! Bim på fredag.....
  24. 12
    Vill också!!! Bim på fredag.....
  25. Hemla
    #13
    Du är nog gravid! Ett streck är alltid ett streck! Så det så!
  26. 13
    Du är nog gravid! Ett streck är alltid ett streck! Så det så!
  27. Medlem sedan
    Jun 2010
    #14
    mmmm...fast nu tror jag att jag inbillade mig.... testar på fredag igen, och visar det inte positivt då så måste jag ringa doktorn för då är jag sjuk på ngt annat sätt.... så här kan man ju inte må utan att va gravid juh
  28. 14
    mmmm...fast nu tror jag att jag inbillade mig.... testar på fredag igen, och visar det inte positivt då så måste jag ringa doktorn för då är jag sjuk på ngt annat sätt.... så här kan man ju inte må utan att va gravid juh
  29. Hemla
    #15
    Nej det är klart du inte kan må så utan anledning.... ;-)
  30. 15
    Nej det är klart du inte kan må så utan anledning.... ;-)
  31. Medlem sedan
    Jun 2010
    #16
    Trodde jag ja....idag kom mensen...snacka att vara skengravid
  32. 16
    Trodde jag ja....idag kom mensen...snacka att vara skengravid
  33. Hemla
    #17
    Nej men fasiken!!! Trist när man har så starka symptom, att kroppen då går och lurar en! Ni får ta nya tag!
  34. 17
    Nej men fasiken!!! Trist när man har så starka symptom, att kroppen då går och lurar en! Ni får ta nya tag!

Liknande trådar

  1. Jag håller tummarna för er!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 11:10
  2. Nu är det ni som håller tummarna!!!
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 10:18
  3. håller tummarna
    By Smirran in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 22:09
  4. Håller tummarna
    By Carina&Hugo i Ty in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 13:41
  5. Håller ni tummarna för mig?
    By mynladen in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar