att bli pappa igen
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    att bli pappa igen

    kan ni säga vad som pågar i min sambos huvud? Vi är gravida med första gemensamma barnet. Han har ett äldre barn sen innan och jag flera barn sen ett tidigare förhållande. Han är totalt oengagerad i graviditeten. Frågar aldrig något. Var lite glad i början men frågar inget alls. Känner mig väldigt ensam i den här graviditeten. Är i v 30 nu och vi har hållit ihop i 2 år men inte bott ihop så länge. Med alla de andra barnen går det bra och han är väldigt engagerad i sitt barn.
  2. 1
    att bli pappa igen kan ni säga vad som pågar i min sambos huvud? Vi är gravida med första gemensamma barnet. Han har ett äldre barn sen innan och jag flera barn sen ett tidigare förhållande. Han är totalt oengagerad i graviditeten. Frågar aldrig något. Var lite glad i början men frågar inget alls. Känner mig väldigt ensam i den här graviditeten. Är i v 30 nu och vi har hållit ihop i 2 år men inte bott ihop så länge. Med alla de andra barnen går det bra och han är väldigt engagerad i sitt barn.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Lugn och fin

    Det är i din kropp allt händer, för honom är det tämligen abstrakt tills barnet är fött. Han har inget problem med att hantera de andra barnen så där har du en god indikator på att det kommer att bli likadant med det här - när det väl är fött!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Lugn och fin Det är i din kropp allt händer, för honom är det tämligen abstrakt tills barnet är fött. Han har inget problem med att hantera de andra barnen så där har du en god indikator på att det kommer att bli likadant med det här - när det väl är fött!

Liknande trådar

  1. Nu e jag arg igen...barnens pappa
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 07:13
  2. pappa update igen
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 17:52
  3. Pappa kommer hem, igen
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 18:00
  4. Pappa kom och åkte igen
    By Shaylagirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 16:39
  5. *Pigge* ska bli pappa igen..
    By Norrlands-mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar