Svullen och blå underläpp???
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Svullen och blå underläpp???

    I går märkte jag att Linnea låg och sög konstigt på nappen, hon hade liksom tagit in underdelen på nappen innanför underläppen och låg och sög..
    När jag tog bort den såg jag att hennes underläpp var en läskig färg, nästan som ett blåmärke och lite svullen.
    Inget konstigt på överläppen alls. Måste ju bero på att hon sög sådär konstigt på nappen, eller???
    I dag är det inte lika blått...

    Man blir ju orolig, men det måste vara pga nappsugningen...
  2. 1
    Svullen och blå underläpp??? I går märkte jag att Linnea låg och sög konstigt på nappen, hon hade liksom tagit in underdelen på nappen innanför underläppen och låg och sög..
    När jag tog bort den såg jag att hennes underläpp var en läskig färg, nästan som ett blåmärke och lite svullen.
    Inget konstigt på överläppen alls. Måste ju bero på att hon sög sådär konstigt på nappen, eller???
    I dag är det inte lika blått...

    Man blir ju orolig, men det måste vara pga nappsugningen...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Men oj, vad konstigt hon sög på nappen. Men som du skriver, det verkar ju vara pga hur hon sög på nappen som orsaket den blå läppen. De har bra kraft i sin sugteknik.
  4. 2
    Men oj, vad konstigt hon sög på nappen. Men som du skriver, det verkar ju vara pga hur hon sög på nappen som orsaket den blå läppen. De har bra kraft i sin sugteknik.
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Hon övar kanske på att göra sugmärken inför framtiden

    Hoppas läppen är bättre idag och att hon inte har ont av det.
  6. 3
    Hon övar kanske på att göra sugmärken inför framtiden

    Hoppas läppen är bättre idag och att hon inte har ont av det.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Så gjorde alltid jag när jag var liten. På varje kort där jag har napp så har jag nedre delen av nappen i munnen =) Inte så kul om hon får ont av det dock, men hon kanske inte är så berörd förutom att det blev märke. De kan suga bra hårt de små liven =) När Wilma tappar nappen suger hon på sin underläpp istället, ibland blir det riktigt höga smackljud =)
  8. 4
    Så gjorde alltid jag när jag var liten. På varje kort där jag har napp så har jag nedre delen av nappen i munnen =) Inte så kul om hon får ont av det dock, men hon kanske inte är så berörd förutom att det blev märke. De kan suga bra hårt de små liven =) När Wilma tappar nappen suger hon på sin underläpp istället, ibland blir det riktigt höga smackljud =)

Liknande trådar

  1. svullen
    By Black Lady in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 22:24
  2. svullen
    By Black Lady in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 19:06
  3. Hur svullen kan man bli?
    By Ammis in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 17:09
  4. Svullen
    By -ballerina- in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 09:11
  5. Så svullen
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar